Julie, alweer een hengstje
Maar wel een plaatje hoor!
En DL en nog een paar gefeliciteerd met jullie veulentjes!
stal_HD schreef:AniekR dat halster staat haar zo mooi. Deze gebruik je ook enkel voor de foto's en andere leuke evenementen?
Whelp, veel te lange bijleespost! Weet niet meer welke foto met welk halster ik plaatste>
Onder m'n meest recent toegevoegde foto's en als ik herleid rond welke datum het was, gok ik de foto's die ik op Roos haar b-day plaatste;

Maar dat is gewoon haar dagelijkse halster. Vrij simpele van de EJ. Lies en Roos hebben er allebei één 

En op je andere vraag, we denken dat het veulentje inderdaad wel gaat schimmelen, al heeft ze nog geen duidelijk brilletje. Hadden nu wel het idee heel misschien witte haartjes te spotten om de ogen. Maar donkerbruin of schimmel maakt gelukkig niet heel veel uit.
Hopelijk heb je de camera snel aan de praat ook! Is altijd even prutsen he 
Hopelijk kan ik het ook weer een beetje bijhouden nu. Hebben internetproblemen hier
Nu m'n telefoon als hotspot in weten te stellen dat ik iig weer op m'n laptop kan typen. Werd zo gek van alles op m'n telefoon. Alleen gaat databundel nu ook wat hard 
Zodra alles weer werkt heb ik heel veel leuke veulenfoto's (die ik ook nog uit moet zoeken
)