oeps, wel ja ik heb nu eens vrije dagen maar ook jaren niet gehad hoor dus heerlijk genieten en aan onze verbouwing werken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pretty schreef:Het is niet makkelijk met een erf vol dieren om even weg te gaan neen.
Toch een zalige kerst gehad ! Onze nieuwe waakhond (pup) is de dag voor kerst gekomen dus dat was een fantastisch cadeau !

Moeilijk voor te stellen dat hij straks een "erfbewaker" zal zijn met zijn (nu nog) pluizige uiterlijk.
Nu kon ik hem voor een prikkie kopen
Een Rambo deken speciaal voor quarters en dan ook nog in het bordeaux. Er lag er precies nog 1 en net in haar maat. Mazzel!!

Dyonne schreef:Mooie deken en fijn als je die voor een stuk minder kunt meenemen.
Normaal ontworm je in deze tijd met Equest Pramox. En volgens mij kan dat ook gewoon, gelukkig.

Achteraf ben ik blij dat het zo gelopen is, ik voel me hier veel meer thuis. En Dais is helemaal bijgetrokken en rent als een gek door de bak, alsof ze twee is, in plaats van 21 

MonDos schreef:Wat een heerlijke dikke buiken komen er voorbij!
Ik zal binnenkort ook even een foto van mijn merrie plaatsen!
Maritb sorry dat ik t verklapt heb maar ik vond t zo leuk toen ik t hoorde!
het is wel jammer dat ze niet naast elkaar staan.