Neon.... wat een zwarte dag voor jou Heel veel sterkte met dit verlies
pretty
Geplaatst: 26-04-16 06:56
Ik ben sprakeloos...Neonlight is er niet meer...al die jaren dat ze meedeed in het Dbt op haar eigen relaxte manier..wat een ongelooflijk verlies,wat zul jij nu kapot zijn. Heel veel sterkte Neon ik vind het echt verschrikkelijk voor je.
Jezus, Neon! Neeeeeeeeeee!! Wat verschrikkelijk! Niet Neon! Neon was er altijd bij. Neon hoorde erbij.
Ik word wakker met dit bericht en ik zit te huilen, voor jou... arme, arme Neon... Voor mij een dag stilte in dit topic over alle dagelijkse dingen. Even een dag alleen Neon. Heel heel veel sterkte
Natascha
Geplaatst: 26-04-16 07:19
Tjonge wat erg voor Neon. Heel veel sterkte ermee. Inderdaad een groot veulen voor zovee ik op de foto kan zien.
Fijn dat Delphi weer thuis is met extra ritssluiting. Hopelijk geneest het goed.
Fotsy
Geplaatst: 26-04-16 07:21
Wat? Neon nee, wat erg. Ik heb er geen woorden voor, veel sterkte
Neon, heel veel sterkte met dit enorme verlies Wat een klap zo in een keer beide verliezen...
suffie
Geplaatst: 26-04-16 07:35
Lieve Neonlight, ik wist niet wat ik las toen ik het dbt opende. Wat een schok voor jullie allemaal, zo'n geweldige merrie die ik alleen uit de verhalen ken, maar wel indruk op mij heeft nagelaten. Voor de komende tijd heel veel knuffels
Wow... ik ben al jaren een hele stille meelezer. En helaas zijn er al heel wat veulens en ook merrie's gestorven, maar wow... Neonlight wat heftig dit zeg. Ontzettend veel sterkte met het verlies. Geen woorden voor....
Jeetje Neon, wat verschrikkelijk. Ik schrik me dood... wat een nachtmerrie. Knap dat jullie het veulentje nog hebben proberen te redden, maar wat een teleurstelling dat dit ook niet meer mocht baten. Arme merrie... Heel, heel veel sterkte!!
Al_Zawraa
Geplaatst: 26-04-16 07:41
Ook ik zit hier in tranen op de bank, heb me verslapen en eigenlijk helemaal geen tijd om nu bij te lezen, maar ik las alle berichtjes over Neon en moest terug gaan lezen om te zien wat er aan de hand was.. Wat een verschrikkelijk nieuws, zomaar zo onverwachts. Neon is niet meer, dat kan toch helemaal niet? Neon hoort voor mij echt bij het dbt! Neon, heel veel sterkte met dit vreselijke verlies, ik heb er geen woorden voor
Hier ook al jarenlang een stille meelezer van het topic. Ik leef in stilte mee met het geluk en helaas ongeluk in de DBT's.
Neonlight, heel veel sterkte met dit verlies. Ondanks dat ik jullie niet ken, heb ik hier ook de tranen weg moeten slikken. Die mooi relaxte Neon, die lieve merrie met die prachtige veulens, ook hier zijn er geen woorden voor....
Neonlight ik weet niet wat ik moet zeggen, jeetje wat heftig dit zeg. Wat een nachtmerrie! Heel veel sterkte
nieky1993
Geplaatst: 26-04-16 08:00
Hier ook al jaren een stille meelezer, ik heb zelf geen merrie maar ik geniet altijd van jullie verhalen. Maar kreeg het toch moeilijk toen ik het last van Neon, verschrikkelijk zeg. Heel veel sterkte met dit zware verlies
nobje
Geplaatst: 26-04-16 08:20
Neonlight schreef:
Neon is niet meer.
Wat vreselijk... heel veel sterkte de komende tijd...