wel balen dat het straks geen weer meer is voor een vers kind...
pretty
Geplaatst: 26-05-10 16:26
nee het is er echt het weer niet meer voor..dan heb je een veulen eind mei. Maargoed ze is nu al zoveel overtijd,het is me om het even,als het vannacht maar komt. (ze kan het best nog een dagje trekken ook )
iedereen met veulentjes weer gefeliciteerd!! weer allemaal hengsten zie ik?
hier heeft het de hele dag geregend en presca en pepper moesten helaas buiten blijven(heb nog geen 2de stal daar) presca staat nu dus erg hard te bibberen.
presca groeit echt hard!!(wat een mooie billen!)
ook wynn komt aardig uit de kreukels en laat al wat zien
vrijdag DA bellen voor jeanneke (ivm drachtig of niet), ik ga cartouche en jenske even laten nakijken dan, jens der uier is niet meer strak, banden zijn slapper maar geen pudding en ik vind der buik erg minder geworden... ik begin bij haar aan een, deze keer echte, schijndracht te denken cartouche is onmogelijk schijndrachtig, zij ontploft bijna
Gem
Geplaatst: 26-05-10 20:56
Verontrustend smsje gehad van Nicole. Hoop dat het niet is wat het lijkt .
essiesilly
Geplaatst: 26-05-10 20:58
hoiii
sorry hoor geen tijd om alles bij te lezen haha maar gefeliciteerd met alle nieuwe veulens haha die foto van die hengst
spannend silketje! schijndracht zou niet zo mooi zijn
ps, vind je 2e onderschrift geweldig! zo is het en niet anders haha
ga trouwens vrijdag ocht. naar utrecht om te scannen op dracht
Eilinora
Geplaatst: 26-05-10 21:00
gem schreef:
Verontrustend smsje gehad van Nicole. Hoop dat het niet is wat het lijkt .
Het is wel wat het lijkt. Ik heb haar al aan de telefoon gehad omdat ik toen ze sms-te niet aan de pc zat en ze om een telefoonnummer vroeg. Heb zojuist het telefoonnummer doorgestuurd. Hoorde ook al dat ze het aan jou had gevraagd Gemma, dus ik vermoed dat jij het nummer al eerder hebt verstuurd.