Pinky - Western Stables - Uitgerekend op 14 maart NEDERLANDSE MERRIEEvening update 336Her bag has suddenly filled out!!! BIG BAG!What the heck!!! She is driving me crazy... foto:I have to watch her now more closely, than I already did, oh, boy I have to go in the screen I guess... Please watch her with me, she is Diana http://www.marestare.com/cam.php?alias=westernstable
PussInBoots schreef:Hmz, Marije zóu even kunnen zwaaien natuurlijk Dat doet ze alleen als jij eerst zwaait, probeer maar eens BA test bij Pauk
Nicole288 schreef:PussInBoots schreef:Hmz, Marije zóu even kunnen zwaaien natuurlijk Dat doet ze alleen als jij eerst zwaait, probeer maar eens Ik sta al 10 minuten te zwaaien!
Uhm, in mn arm, maar heb vanmiddag buitenrit van 4 uur gemaakt. Dus de rest is ook kramperig.......zucht......
Hallo.. Mag ik ook meekletsen?Ben dynamic nu ook al een paar avonden aan het bekijken via de cam! Zou ze vannacht?En de andere merries waarvan ik de link voorbij zie komen
Ik kom ook even binnenvallen! Zit ook al een paar avonden Dynamic te bekijken, heb ook al eerder een kat voorbij zien komen
haflingertje schreef:Hallo.. Mag ik ook meekletsen?Ben dynamic nu ook al een paar avonden aan het bekijken via de cam! Zou ze vannacht?En de andere merries waarvan ik de link voorbij zie komen Tuurlijk!
kendelhoeve = spirit dacht ik, die is ook al goed gevuld zeg maar. die is toch van een bokker dacht ik?
owens-mama schreef:kendelhoeve = spirit dacht ik, die is ook al goed gevuld zeg maar. die is toch van een bokker dacht ik?Ja, van _Marlijn.
Vue schreef:Gezellig, 3 nieuwe staarders op een avond!Ben ook mijn eigen merrie in de gaten aan het houden Vind het wel gezellig zo, waken met elkaar