Cindy, ik heb ook wel 'ns gezien dat men er gewoon een katoenen handdoek onder doet om drukplekken te voorkomen. Dit was voor mij overigens ook de reden om over te willen stappen op een halsteralarm.
Whitney: van harte meid! Heel apart getekent dat merrietje van jou!
Cindy: ja sorry maar mijn mening is toch afdoen overdag. Wie weet duurt het in het ergste geval nog wel 2 weken en dan kan ze echt wonden krijgen. En als hij om is 's nachts, dan een chabrak ofzo onder hat alarm. En zorgen dat er geen zand onder zit.
@Whitney: Gefeliciteerd!!! Wat een schattige dame! Echt prachtig met dat half-witte koppie.
@keeva: Och, wat een lekker bekkie, ze is echt schitterend!
@Cindybijl: Ik zou er ook iets onder doen, vooral omdat ze hem overdag ook om moet. Ik zou er anders een dik sjabrak onder doen als je geen bontje hebt.
Nou, volgens mij denkt Tes: Bevallen? Vergeet het maar! Ze heeft momenteel totaal geen ontwikkeling, is aldoor hetzelfde, ik kan denk ik nog wel 3 weken waken zo... Zij is wel een ervaren merrie, maar toch haar eerste veulen bij mij en ik weet niet hoeveel tekenen ze vantevoren geeft.
Ach, wat een schattige Eowyn foto's... daar mag je altijd wel mee spammen hoor!
@Marlijn: Wat ik weet is dat ze in 2006 op 2 juni een veulen heeft gehad en in 2007 op 3 juni een veulen. Zij hadden toen zelf als uitgerekende datum 29 mei, maar weet niet op hoeveel dagen dat gebaseerd is.
Ach, eigenlijk maakt het ook niet veel uit, zolang alles maar goed gaat ben ik tevreden!
even vlug nagelezen, geen antivirusprogramma meer en andere comp nog steeds stuk gefeliciteerd alweer allemaal!! amandake: laat je me ook nog een hengstje ???
Ik kom ook weer even buurten, mijn volgende 2 schieten op. Daisy heeft al aardige uier en kan er al wat plakkerig spul uit krijgen. Nomi heeft nog 2 theezakjes, beide zijn maiden. Daisy en Nomi (12 en 15 juni uitgerekend)