Ben benieuwd naar meer foto's, die eerste is een mooi voorproefje maar uiteraard wil ik er meer zien!
Zo te zien echt een snoepie! Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Zo te zien echt een snoepie!

Prachtig! Ik vind dat soort verhalen altijd zo grappig
Ik kan het me namelijk echt niet voorstellen dat het mij zou gebeuren
Symfonie is wel een hele mooie naam
En die eerste foto
Ik wil meer

Wij kunnen gezellig samen gaan stressen straks
Samen met Jessje en Antoontje(?) 
Mooie naam hoor Marije
. Wel een scheetje hoor. Hopelijk dat de achterhand nog mooi bijtrekt, maar dat zal vast wel.

Ik wilde zo graag een merrieveulen, dat ik het haast niet kon geloven 
Had een tinkerveulen (Elmo van Mariska, maar weet zo even haar boktnaam niet meer) vorig jaar ook, en dat trok best snel weer weg!
Ze ziet er echt super uit zeg! En bij die rijfoto's kan je echt goed zien hoe dik ze al is
suepergirl schreef:Keevagirl schreef:Ga het voor de zekerheid vanavond nog even nalezen, maar ik dacht toch echt dat er 2 weken voor de uitgerekende datum stond. Dan uiteraard wel een wormenkuur geschikt voor drachtige meries.
Ik zoek het vanavond thuis nog even (nu op 't werk).
ow super, thanx....
:marlijntjuh schreef:@Iwaya. Dat van die benen komt wel goed hoorHad een tinkerveulen (Elmo van Mariska, maar weet zo even haar boktnaam niet meer) vorig jaar ook, en dat trok best snel weer weg!
) adriana schreef:Hahaha het gaat soms wel heel snel hier!!!!
Succes met de camera Jessy!!!
@ Uppojono; Komt die merrie uit de stam van Silverbridge?

Dat is echt zó mijn type tinker!! Ik heb ook de toen nog dat stuk wat jij had geschreven in de tinkertales gelezen, en er stonden ook foto's bij. Ik was toen ook al helemaal verliefd! En ze is ook echt mooi uitgegroeid
Daar mag je echt wel een beetje trots op zijn 

Dank je, Marlijntjuh ....
. Heb nog ergens een topic staan over hoe ze door de jaren heen gegroeid is, zal ik nog wel even opzoeken voor je 

Maar haar mama mag er ook zijn hoor
Maar heb je wel gehoord afgelopen keuring in Uden

Ik moet eigenlijk al hier niet zijn
moet eigenlijk leren voor een tentamen
?

crazy_funky schreef:hier hebben ze ook nog geen uier.. ukkie heeft nog wel wat van vorig jaar over,.. die is niet helemaal "gekrompen" sterre heeft nog theezakjes