Ja dat was ik ook van plan. Maarrr als er niemand is op dit moment die mij kan bellen, moet ik ff wachten..Mehn, ik heb zo practicum.. Dat wordt echt niks
GoedemorguhhhCoppertje, ach ja wat moeten we nog zeggen..laat staan kijken... Sjoert dat kan niet he!!!!!! Je moet sammy en mij bellen...(haha Fenneke is een goeie!!)
dan kan ze vast oefenen voor het zweten wat ze straks moet, maar zo te zien vermaakt die zich goed in het land want zie er als een grasmaaier over dat land gaan.
kom er net achter dat ik hier op de uni de popup cam van copper kan zien - streaming lukt natuurlijk niet, maar dit is al heel wat...
Ja... hier schijnt het zonnetje, maar wel afgewisseld met wolken... ik ben al blij dat het niet regent
Woon in Vlaardingen, werk in Rotterdam en paard staat ook in Rotterdam Maar zo te zien regent het bij Marije flink... en nu wordt die grote brede merrie erg nat!
Copper staat gewoon te vreten en opaatje Sepp vind er niets aan Ik vind het trouwens rustig op bokt en op de cams
De HK wordt zowiezo amper gebruikt.. Maar ik ben vanmiddag 'vrij' dus hoop dat Coppertje zich nog een paar uur kan inhouden Ik ga afsluiten, tot vanavond
4 Schollen gered Dat was gisterenavond mijn bezigheid Nog weinig veranderingen bij Copper denk ik? Hoelang zal ze het nog volhouden