Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjoert schreef:Bah,
ik heb nog steeds een slecht gevoel in mn buik...)!" title="Koffie (of thee
)!" />
TheSam schreef:Wat wil dat zeggen Sjoert??? Ik had een donkerbruine merrie gegokt!
TheSam schreef:Die koffie en thee smiley doet het niet goed.... (teveel gezopen)
maroes schreef:Het is zeker weer zo`n dag dat alles tegelijk gaat bevallen.
TheSam schreef:Zet de cam dan maar snel aan voor Misty...
Faniek schreef:TheSam schreef:Zet de cam dan maar snel aan voor Misty...
Haha nou zeker wel dit weekend hoor, maar hoop sneller. We hebben nog even voor betere cam gekeken, maar zo kun je het zien en is voor ons eigenlijk een hulpmiddel om haar in de gaten te houden en jullie mogen mee kijken
Hij komt meteen in de grote stal te hangen, want de andere 2 schoppen we naar buiten het is toch mooi weer en hun hebben een dikke wollie wintervacht
cheyenne01 schreef:Faniek schreef:Haha nou zeker wel dit weekend hoor, maar hoop sneller. We hebben nog even voor betere cam gekeken, maar zo kun je het zien en is voor ons eigenlijk een hulpmiddel om haar in de gaten te houden en jullie mogen mee kijken
Hij komt meteen in de grote stal te hangen, want de andere 2 schoppen we naar buiten het is toch mooi weer en hun hebben een dikke wollie wintervacht
kan ik cheyenne niet bij jou brengen ?![]()
cheyenne01 schreef:zou het zo doen als ze niet elk moment in 2en kon vallen![]()
![]()
ik wou dat ik thuis kon blijven........stress is ook een ziekte toch???
toch maar in de ziektewet dan???
gemske schreef:
Ik ben al blij dat ik niet in een of andere volle trein zit. Dat zat ik me vanmiddag te bedenken, wat als ze nu... ik zag de mensen al kijken.
Bevallen? computer?
vanity schreef:Mja, ik hoorde een gekke nederlander, dus ik wist gelijk hoe laat het was!
cheyenne01 schreef:@faniek, cheyenne moet morgenmaar het zal wel volgend jaar worden
Faniek schreef:cheyenne01 schreef:
@faniek, cheyenne moet morgen maar het zal wel volgend jaar worden
Aah ze zit nog maar op dag 325 het komt goed
cheyenne01 schreef:Faniek schreef:cheyenne01 schreef:
@faniek, cheyenne moet morgen maar het zal wel volgend jaar worden
Aah ze zit nog maar op dag 325 het komt goed
zat net even te rekenen, rekenfoutjes, ze zit op dag 327.......
althans dat is de gok.......
FennekeR schreef:
Hoe is Henkie in het Duits?
Der Henkie?
ThePast03 schreef:
Der Hanky ??