Geen nieuwe veulentjes? Hier ook niets anders dan regen gisteren eindelijk een droge dag dus daar lekker van geprofiteerd! Hopelijk binnenkort toch beetje warmer weer
Selente super spannend!! Veel succes
angelpam
Geplaatst: 24-05-21 14:17
Spannend selente.
Hier is de merrie inmiddels ook veilig. Alles is er ook al klaar voor. Het is wachten hars en melk. Ik verwacht ergens komend weekend.
24 mei 2021 om 02:05 heeft gwen een mega mooi zwart merrieveulen gehad van argument! En jaaaa we hebben stipjes!!! Haar naam is geworden: “ Peaches Eowyn Kelly” Sorry maar ik ben helemaal verliefd! Nu al super lief en komt al naar je toe! Halstertje ook al geprobeerd! (Natuurlijk nog niet als ze alleen zijn! )
@ansodm: lijkt me toch wel heel spannend zo. Wat nu als er auto of iets voorbij komt of ergens van schrikt? Of ineens wegrent bij de merrie?
@moosds: wow mooi veulen, gefeliciteerd
@mirjamalvero: leuke foto zo in de trailer Ik zou dat zelf ook wel spannend vinden
@angelpam: spannend !
@kabayo: leuke fotos!
suffie
Geplaatst: 24-05-21 16:36
Moosss gefeliciteerd
tamaramt
Geplaatst: 24-05-21 16:37
Ik ben nu bij meerdere opfokstallen gaan kijken en zaten paar goede tussen.. Maar nu lastige keuze. Nu moet ik kiezen tussen kleinschalige opfok (2 of 3 hengstveulens) en grotere opfok op goede hengstenopfokbedrijf(uiteindelijk 24 bij elkaar na periode van wennen. Eerst koppeltjes)
Waar gaat jullie voorkeur naar uit mbt grote van de opfokgroep? Van beide zijn + en - te noemen natuurlijk