Mijn overbuurman heeft ook een geweldig leuk veulen in de wei lopen, mooi sabino-merrietje. Kan niet wachten tot die van mij er zijn, maar dat duurt nog wel een paar weken.
Ik heb vandaag ook weer eens tietenfoto's gemaakt:
Caprice is nu ongeveer 305 dagen drachtig, dus nog een weekje of 5:
Tietjes stellen nog niets voor:
pretty
Geplaatst: 10-05-17 15:42
Spannend Candice.
Marit volgens mij is haar buik erg gezakt. Wat is ze toch mooi! En ik snap dat het je opbreekt hoor.
Wat een langpootmug Esther. Lekker uitvouwen in het zonnetje.
Rowan ook hier nog eens gefeliciteerd!!
Annikab ook! Zalig als je alles krijgt wat je wou.
Oh Stal-HD cam's die niet werken zijn oervervelend.
Hier blijft het spannend. Vanmorgen leek het of het zou doorzetten,ze werd onrustig,door de knieën gaan,schrapen,gaan liggen,...Maar toen kwam iemand de stallen binnen en viel alles weer stil. Ze wou ook echt niet buiten,maar niet binnen ook. Ze kruipt constant in haar voerbak. Nog meer dan anders haha. De test is geler dan geel en ze zit nu op stal met de camera erop,zodat ik ze beter in het oog kan houden.
Het kleine nog naamloze mannetje mocht ook een paar uur buiten en hij vond het weer heerlijk.
Gefeliciteerd Annikab, wat een mooi veulen. Welkom candice, je merrie ziet er goed uit.
Fotsy
Geplaatst: 10-05-17 16:05
gefeliciteerd annikab, tof dat je je bestelling kreeg
oh gwen is echt knap, zelfs met dikke buik , banden zien er ook super slap uit nog even en dan zij en dan jij
pretty ze wacht waarschijnlijk tot vanavond, lang kan het alvast niet meer duren echt knappe jongen hoor, heeft cas wel goed gedaan, buiten zijn slurfje
zag een speciale maar mooie langpootmug voorbijkomen
rowan ze is echt goed gelukt
crines ik denk niet dat champagne een kleur is dat in de pre's voorkomt en je moet minstens 1 ouder hebben dat champagne is, het is namelijk compleet dominant in tegenstelling tot creme dat is incompleet dominant
hinte
Geplaatst: 10-05-17 16:05
Kom maar door met de veulentjes dames....
Mooie foto's MaritB, En Gwen wacht tot morgen, leuker cadeautje is er niet
Hier een stille meelezer...maar ik moet nu echt even reageren...Pretty gefeliciteerd! Maar ik heb serieus ook echt met je te doen...hoe krijg je het voor elkaar?!
pretty
Geplaatst: 10-05-17 17:18
Ik heb ook medelijden met mezelf.
Cemlys
Geplaatst: 10-05-17 17:18
pretty schreef:
[ [url=m/eMIFEp.jpg]Afbeelding[/url] ]
En heeeel erg mannelijk.
Gefeliciteerd met alweer een slurfje. Op wat voor grond leef jij ?
Hier is pebbles inmiddels ruim 2 weken oud en 1,06m, de dag na de geboorte was ze 98cm dus al 8cm gegroeid
Arianne
Geplaatst: 10-05-17 18:02
Oh pretty. De leukste veulens, deze ook weer prachtige kleur en dan steeds maar dat verkeerde waterleidinkje a toch gefeliciteerd, weer een knapperd erbij. Maar we gunnen je daar merrietje zo!
Alexandra__
Geplaatst: 10-05-17 18:03
Spannend pretty en Marit. Pretty je mannetje is zooo knap!
Hinte laat lekker op zich wachten!
Ohh pretty nu is ie geboren gefeliciteerd! Dit is echt heel erg weer een hengst Wel een gaaf kleurtje, is het een valk?
Ennasil wat een prachtige foto!!
Hier trouwens ook weer veranderingen. Buik is meer naar beneden gezakt als het ware en Ph een half omlaag gegaan. Uier was in het land wat minder maar nu een half uurtje op stal en meteen weer voller.