Hier staat ze hooi te eten, witte druppels aan beide spenen. Uier knoeperhard. Ph nog rond de 6 maar ga denk ik nu niet meer testen. Uier is gespannen en gevoelig.
Ja hier ook veel spanning erop ben nu nog even thuis heb me wat spullen gepakt voor vannacht eten en zo sigaretten gedraaid en ect ben er helemaal klaar voor
jolandje
Geplaatst: 16-05-15 21:08
lwukw veulentjes hebben jullie allemaal al, revi is idd erg mooi en macho heeft zo'n lekker bekkie en prachtige foto's van aagje, vooral die tweede
Zamba de pendel lijst zijn mensen die een haar uit de staart gehaald hebben aan een spijker geknoopt hebben, Spijker boven de billen houden als spijker rondjes gaat draaien, zegt de pendel dat het een merrie is, En recht lijnen dan betekend dat een hengst, en 2 de geslacht in de pendellijst is wat mensen zelf denken/gokken.
Setteli als je snel kijkt lijkt die inderdaad bruin.
rockey het kan zijn dat het opstaan zwaarden word dus dat ze daarom niet gaat liggen, vocht in de benen kunnen afval stoffen zijn maar ook door overbelasting van het gewicht en het niet meer gaan liggen.
ladylisa maar dat klopt toch? pendel zij hengst en is merrie geworden dus word het rood,
rooslover als ze al eerde een veulen gehad heeft kan er goed vocht uit komen.
MDJ dat gebeurd wel vaker, vaak trekt dat op geven moment weg.
Cemlys begint spannend te worden.
quincy21 beterschap hopelijk knapt ze snel op!
Dustinlover misschien heeft het toch eerde gepakt, zou niet de eerste merrie zijn die leeg gescand was en toch drachtig bleek te zijn, maar je houd haar goed in de gaten dus komt goed.
Leonoor wat een buik heeft je fries,
Manda wat lief zo samen slapen
inowa wat een leuke foto`s zo
onley spannend
hier is de camera online morgen nog even goed hangen. hebben nu een home plug in huis van stal eigenaar en op stal een. wifi versterker op home plug aangesloten, camera eerst geïnstalleerd met kabel daarna via wifi. toen ging er woensdag avond wat mis, camera ging offline en bleef offline, vandaag 4 uur met iemand samen bezig geweest via Messenger/facebook. en nu doet die het. Ook dankzij tips van bokkers in dit topic! Dank jullie wel
Laatst bijgewerkt door polleman op 16-05-15 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt
stal_HD
Geplaatst: 16-05-15 21:36
Het wordt weer spannend.... Succes dames.
En voor de laatste twee geboren veulens. Van harte gefeliciteerd. Ik heb het ook een keer gehad. Alarm om en toch bevallen zonder alarm. Zelfs tussen het uur in bevallen zonder iets te merken...... Weet wel dat het net voor mijn uurlijkse check geboren is. hihi En godzijdank inderdaad goed gegaan. Of bevallen maar eerst het alarm afwerken. Daar was mijn shet eerder een ster in. hihihi.
Tries_en_Faf
Geplaatst: 16-05-15 22:20
Zo die Fries heeft een beste buik! hoe lang moet zij nog?
Tries_en_Faf
Geplaatst: 16-05-15 22:23
Kira vandaag. Strak uier, slappe banden en staart. Soms kegels en oh van 6 of 7,en iedere dag dat ze op stal gaan gaat zij schrapen en gapen en flemen en stampen dat je denkt dat moet komen..... Twee a drie keer per nacht alarm. Maar vergeet t maar hoor... Haha fopmerrie
Ph niet gemeten maar ik ben op stal en flinke hars. Ik heb de thuiscamera opgehangen en het schermpje in de auto zodat ik niet met me lip erop hang maar toch alles mee krijg
Hier geen nieuws. Alle wakers, heel veel succes vannacht. Dat er maar mooie en gezonde veulentjes geboren mogen worden!!
Tries_en_Faf
Geplaatst: 16-05-15 22:41
Onley,dat moet vannacht gewoon gebeuren kan niet anders. Word nu wel tijd..... Leuk alle wakers! En vriendin waakt voor mij vannacht. In caravan op stal. Lief dan kan ik even bij slapen