Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Luna2006 schreef:Normaal is ze 6 juni op 320 dus schat dat ze midden juni gaat bevallen. Eind juni naar bentley dan ongeveer en dan heeft ze een maand "rust" om in augustus langzaam alles op te bouwen zodat ze op keuring er fatsoenlijk uitziet. Ga er niet zoveel van vragen als dit jaar want ze strak krijg ik ze niet meer.
linda2008 schreef:CL!! Hier een grooot fan van jouw paardjes!! Dat scheren hihi geweldig!!!
Die palo is ooken jammer dat het een "het" is? Kom maar brengen hoor
oh wacht dat is wel wat ver natuurlijk
haha
stal_HD schreef:Zo wat komen er schoonheden langs. Erg leuk.
Ze zijn denk ik wel wat minder streng met een veulen aan de voet. Het is toch logisch dat ze er niet super de super strak bij staan... Gewoon kijken hoe ze er tegen dan bijstaat.
Ik krijg het volgend jaar super druk op de keuring... Als ik wil wat ik in mijn hoofd heb. Hihihi twee merries met beiden een veulen en een 3 jarige die voor het eerst gaat. Maar die laat ik dan wel eerst thuis prok keuren anders kom ik helemaal niet uit. Dus 5 maal de ring in. En als ik geluk heb misschien wel vaker.
Ik heb ook een leuke palo. Zie overzicht door de jaren heen.![]()
[ [url=m/9khiIW.jpg]Afbeelding[/url] ]
als veulen net geboren.
[ [url=m/XYxCYM.jpg]Afbeelding[/url] ]
als jaarling in september.
[ [url=m/1KTAsQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
in augustus als 2 jarige.
[ [url=m/ep8cgm.jpg]Afbeelding[/url] ]
geschoren als 3 jarige.
[ [url=m/yQJldO.jpg]Afbeelding[/url] ]
ongeschoren in maart 2013 en drachtig van giedo.
[ [url=m/uCJBj1.jpg]Afbeelding[/url] ]
ongeschoren in de zomer 2014, zogend van Heather.
Cemlys schreef:Ik heb volgend jaar eigenlijk 3 3 - jarigen die voor de keuring moeten en 2 merries met veulen. Zal em nie worden haha
De pendel gaf vanmorgen een hengstveulen aan. Vorig jaar had hij het ook goed bij deze merrie
Hopen dat ie het voor deze keer fout heeft