Mooi veulentje Noor! inowa, misschien is het een roodschimmel? Tarinka zag er net zo uit toen ze jong was. Ook vos geboren en nu is ze witter aan het worden. Behalve haar benen, die zijn nog rood...
Gefeliciteerd Noor echt een knappe kerel ben benieuwd naar meer foto's
Hier komt gewoon de veulen schetser zelf
Al_Zawraa
Geplaatst: 28-03-11 12:06
Noor gefeliciteerd, mooi veulentje! Wat fijn dat alles goed is gegaan!
Joto, jeetje wat een grapjas die Paulien. Ik gister naar bed gegaan al balend dat ik dan vast de bevalling ging missen, net snel laptop aan, veulentje van Paulien kijken.. Maar nee, nog steeds alleen Paulien, rustig in hetzelfde hoekje als toen ik gister mijn laptop uitzette. Je zal er langzamerhand wel gek van worden!
Bericht terug van het NRPS wat betreft de registratie van de dekking.
De hengstenhouder wil niet betalen ( en kan volgens hem niet betalen). Hij heeft nu dan eindelijk maar toch de registratie van de dekking opgestuurd naar het NRPS. Het stamboek heeft nu de factuur voor registratie van het veulen gemaakt, en deze komt mijn kant op.
Ze vinden niet dat ik de DNA kosten hoef te betalen, dus deze nemen hun voor hun rekening.
Als het er met deze dekkingsregistratie zo aan toe gaat, hoe gaat het dan met andere dekkingen...........
King John is mooi Ben benieuwd naar droogfoto's. Nudientje helemaal op van de bevalling?
Peeps is een haflinger dus heeft een haflingerkleur maar die krijgt hoe ouder ze wordt(wordt 9 in juni) steeds meer witte haren over heel haar lichaam. Begon bij de plek waar het zadel zat dus wij dachten dat het daardoor kwam maar ze heeft het nu over haar gehele lichaam en ook een aantal witte vlekken.
essiesilly
Geplaatst: 28-03-11 12:15
mooi veulen noor t is gelukkig heerlijk weer om ze naar buiten te doen
Kelsey is bruin en draagt sabino. Ze heeft ook rabicano wat zich in haar vachtje uit. Overals witte haren, en elk jaar worden het er meer. Bij haar uier is het wittig en tussen haar billen heeft ze witte vlekjes. Voor het BAPS word normaal gezien een schetser gestuurd, maar ben niet helemaal zeker. Is de eerste keer dat ik een veulentje inschrijf.
Wat een mooi veulentje Noor. Nudine heeft knap werk afgeleverd. Ben benieuwd naar hoe het vanmiddag buiten gaat als hij nu al door de box loopt te scheuren