Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cindybijl schreef:whitney: jaaa! GEFELICITEERD!!! haha wat is ze apart getekend! hoe lang heeft withney gedragen?
ik zit even met een klein probleempje, ik hoop dat jullie me advies kunnen geven.
Ravita heeft sinds zaterdag het BA om, als ik er ben doe ik hem af, verder heeft ze hem altijd om. nu heeft ze aan de linkerkant van haar schoft, precies op de plek waar het BA zit een enorme gevoelige plek, het is een soort bult, huid onder dr vacht is rood. vind het vreemd als het van het BA komt. ik ging haar borstelen en ze dook helemaal naar beneden! ik heb het BA nu veel losser gedaan, maar afdoen is geen optie (alleen als ik er dus ben). iemand tips?`of enig idee hoe ze hieraan komt?(gestoken?)
cindybijl schreef:whitney: jaaa! GEFELICITEERD!!! haha wat is ze apart getekend! hoe lang heeft withney gedragen?
ik zit even met een klein probleempje, ik hoop dat jullie me advies kunnen geven.
Ravita heeft sinds zaterdag het BA om, als ik er ben doe ik hem af, verder heeft ze hem altijd om. nu heeft ze aan de linkerkant van haar schoft, precies op de plek waar het BA zit een enorme gevoelige plek, het is een soort bult, huid onder dr vacht is rood. vind het vreemd als het van het BA komt. ik ging haar borstelen en ze dook helemaal naar beneden! ik heb het BA nu veel losser gedaan, maar afdoen is geen optie (alleen als ik er dus ben). iemand tips?`of enig idee hoe ze hieraan komt?(gestoken?)
xWhitneyx schreef:![]()
Jaaa Vandaag om 10.05 geboren een merrieveulen genaamd Whitney's Irish Jill van de zuidwerve
![]()
foto's volgen nog. moeder en beeb maken het goed
annastasia schreef:cindybijl schreef:whitney: jaaa! GEFELICITEERD!!! haha wat is ze apart getekend! hoe lang heeft withney gedragen?
Ik ben bang dat dit een drukplek is, veroorzaakt door de BA. Je hoort dit veel vaker en veel mensen doen daarom de BA overdag ook af.
cindybijl schreef:is dit de enige mogelijkheid? hoe komt die drukplek er dan?zat het BA dan te strak? Ravita ligt niet..
ik doe het BA ook wel af, maar dan die paar uur dat ik er ben.
helemaal af doen is geen optie eigenlijk...