[HK]Het Dikke Buiken Topic 2008 - deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xWhitneyx

Re: Het Dikke Buiken Topic 2008 - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 16:35

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Jaaa Vandaag om 10.05 geboren een merrieveulen genaamd Whitney's Irish Jill van de zuidwerve Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! foto's volgen nog. moeder en beeb maken het goed
Laatst bijgewerkt door xWhitneyx op 19-05-08 16:54, in het totaal 2 keer bewerkt

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 16:37

gefeliciteerd!!!

xWhitneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 16:39

Afbeelding
Hier is dan ff 1 foto al van Whitney's Irisch Jill van de Zuidwerve
Ze is zwart bont , met twee maanogen witte wimpers en zwarte wimpers

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 16:40

Van Harte!

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 16:42

hehe, ik ben weer online en heb weer bijgelezen (rot internet ook)
Iedereen weer gefeliciteerd met de veulens en mijlpalen Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

De naam voor het veulen: ROWAN

Wat een bliksem is het ook, daar krijg ik vast nog heel wat mee te stellen Vork
je neemt een halster, en die probeer je om te doen, maar meneer heeft er geen zin in, dus ja wat doe je dan, juist, steigeren. Op den duur was die zo gek dat ik er haast bovenop zat. Hehe, eindelijk dat rothalster omgedaan en toen had ie me toch een praatjes, hij was het er dus duidelijk niet mee eens.

Daarna maar met z'n 2-en in de bak gedaan, en daar heeft ie lekker uit kunnen razen, continu rennen en vliegen, en als je brutaal bent dan krijg je ook wel eens een schok Ach gut

Gisteren zijn ze voor het eerst het gras in gegaan (heb ik zelf helaas geen foto's van), en daar heeft anna nog even rustig kunnen eten.

Afbeelding

xWhitneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 17:01

Afbeelding
1 van haar mooie oogjes
Afbeelding
zitten kan ze ook goed Haha!
Afbeelding
en onder mama kruipen .
Afbeelding

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 17:04

Wat een prachtige foto, die laatste!!
Gefeliciteerd!! Go jij! Go jij!

Ze is gaaf. Haha!

xWhitneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 17:07

ja he ik ben superblij er mee
Ik werd om 10.15 door de boer gebeld van je hebt nu twee merries ik zo wat zeg je jaa zeht ie je hebt twee merries nu ... je snapt wel dat k helemaal gek werd haha ik eerst door heel de school gegild dat ik een veulen heb , toen zij mn vriendin moet je er dan niet naar toe ? toen dacht owjaa wegwezen nu heb net op tijd de trein kunnen halen van goes naar middelburg en ben gelijk doorgegaan naar stal. ik was er om 10.45 en toen ging het net voor het eerst staan

stoere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 17:09

iedereen bedankt voor de hoopvolle woorden. Bloos

Ik ben om half 1 afgelost vanmiddag door een stal genoot. Toen heb ik thuis even op de bank mijn ogen gesloten. Om 18.00 uur los ik haar weer af voor de nacht. En zoals afgelopen nacht slaap ik gelukkig niet alleen, een stalgenootje komt slapen, dan gaat de tijd toch even sneller.

Net nog even gebeld met diegene die nu waakt, en ze staat wat domweg bij de uitgang voor zich uit te staren, dan loopt ze weer een rondje en dan nog maar een keer naar uitgang, ze heeft bijna geen gras gegeten. Nors opkijken

Dus duimen maar weer voor aankomende nacht! of liever avond!

@ enny het scheelt inderdaad dat je hier je verhaal kwijt kan. op stal snapt niemand hoe ik me voel....
@ xWhitneyx van harte gefeliciteerd Go jij! Go jij! Party!! Hyper!

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 17:19

whitney: jaaa! GEFELICITEERD!!! haha wat is ze apart getekend! hoe lang heeft withney gedragen?

ik zit even met een klein probleempje, ik hoop dat jullie me advies kunnen geven.
Ravita heeft sinds zaterdag het BA om, als ik er ben doe ik hem af, verder heeft ze hem altijd om. nu heeft ze aan de linkerkant van haar schoft, precies op de plek waar het BA zit een enorme gevoelige plek, het is een soort bult, huid onder dr vacht is rood. vind het vreemd als het van het BA komt. ik ging haar borstelen en ze dook helemaal naar beneden! ik heb het BA nu veel losser gedaan, maar afdoen is geen optie (alleen als ik er dus ben). iemand tips?`of enig idee hoe ze hieraan komt?(gestoken?)

xWhitneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 17:20

cindybijl schreef:
whitney: jaaa! GEFELICITEERD!!! haha wat is ze apart getekend! hoe lang heeft withney gedragen?

ik zit even met een klein probleempje, ik hoop dat jullie me advies kunnen geven.
Ravita heeft sinds zaterdag het BA om, als ik er ben doe ik hem af, verder heeft ze hem altijd om. nu heeft ze aan de linkerkant van haar schoft, precies op de plek waar het BA zit een enorme gevoelige plek, het is een soort bult, huid onder dr vacht is rood. vind het vreemd als het van het BA komt. ik ging haar borstelen en ze dook helemaal naar beneden! ik heb het BA nu veel losser gedaan, maar afdoen is geen optie (alleen als ik er dus ben). iemand tips?`of enig idee hoe ze hieraan komt?(gestoken?)

344 dagen

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 17:22

cindybijl schreef:

Ik ben bang dat dit een drukplek is, veroorzaakt door de BA. Je hoort dit veel vaker en veel mensen doen daarom de BA overdag ook af.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 17:29

xWhitneyx schreef:
Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Jaaa Vandaag om 10.05 geboren een merrieveulen genaamd Whitney's Irish Jill van de zuidwerve Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! foto's volgen nog. moeder en beeb maken het goed

Haha, wat een goddelijk tijdstip! Gefeliciteerd!!!

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 17:31

annastasia schreef:
cindybijl schreef:

Ik ben bang dat dit een drukplek is, veroorzaakt door de BA. Je hoort dit veel vaker en veel mensen doen daarom de BA overdag ook af.

is dit de enige mogelijkheid? hoe komt die drukplek er dan?zat het BA dan te strak? Ravita ligt niet..
ik doe het BA ook wel af, maar dan die paar uur dat ik er ben.
helemaal af doen is geen optie eigenlijk...

Laurentii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 17:32

iedereen heeft echt weer zo'n leuke foto's en veulentjes
alvast iedereen gefeliciteerd
ik ben vandaag verjaard hihi
ik hoop dit weekend een verjaardags veulentje te krijgen Tong uitsteken
tania is al 3 weken te laat
foto :
Afbeelding

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 17:36

cindybijl schreef:
is dit de enige mogelijkheid? hoe komt die drukplek er dan?zat het BA dan te strak? Ravita ligt niet..
ik doe het BA ook wel af, maar dan die paar uur dat ik er ben.
helemaal af doen is geen optie eigenlijk...

Ik denk ook dat het een drukplek is. Ik zag het bij Vicky ook. Daar zat de BA overigens ook niet te strak, maar ook zij kreeg er lelijke drukplekjes van. Goed insmeren met Traumeel. Wat je ook kunt doen is zo'n tuigbontje eronder doen (Divoza verkoopt ze, 12 euro zijn ze). Dat scheelt al...

Ik heb er evt. ook wel 1 voor je. Waar woon je?

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 17:42

is traumeel net zoiets als calendula? ik heb nl geen traumeel
ik woon in Noord Holland, in Nibbixwoud. de buurt van Hoorn

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 17:45

Ja, zoiets... Hmmm Hoorn, daar kom ik ook niet in de buurt helaas... Anders had ik het nog wel voor je langs willen brengen. Maar ik zou voor zo'n oplossing kiezen. En idd af en toe de band even af. Dat het even kan luchten, anders sterft de boel straks af... Er staat toch druk op.

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 17:46

ik doe de BA echt alleen maar om van 22.00 s'avonds tot 07.00 in de ochtend ( dus alleen als ik ga slapen ) heb echt nog nooit geen drukplekken gehad in al die jaren ..zelfs nu niet met Marien die drie weken overtijd ging
Stoere ik denk echt dat het vannacht komt hoor ..zeker als ze vandaag amper gras gegeten heeft en dom voor zich uit heeft staan staren Pling

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 17:54

Ja maar die van jou droeg hem geen 24/7. Denkt dat dit ook wel uitmaakt...

Ben benieuwd of het vanavond komt. Die van mij heeft vorige week dagen achter elkaar dom voor zich uit staan staren. De laatste dagen komt er wat beweging in en is ze wat actiever.

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 17:57

ik probeer hem ook niet 24/7 om te houden, maar ze zal hem toch overdag ook wel om moeten.
dus calendula is ook goed te gebruiken?

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 18:28

Ikzelf werk altijd met Traumeel, dus of Calendula dezelfde werking heeft, weet ik niet. Weet wel dat Calendula ook in Traumeel zit... Maar neem aan dat het een zelfde soort werking heeft...

yashilha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 18:32

Whitney gefeliciteerd Go jij! Go jij!
Wat is ze gaaf getekend
Cindybijl kan je er niet een bontje onderleggen?
Geen Idee hoe de BA werkt Bloos

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 18:36

yashilha: dat kan wel, maar die heb ik niet..

odique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 18:38

Withney: Gefeliciteerd, grappig één wit en één zwart oogje.
Silly_silas: Gefeliciteerd met je verjaardag, zou wel een mooi verjaardags kado zijn!

Pi en Zephyros stonden eigenlijk al een week dag en nacht op het land maar het schijnt vannacht weer erg koud te worden dus ik denk dat ik ze maar weer op stal zet.
Heb hem al 2 keer vast gezet aan zijn halstertje en dat gaat super goed. Hij is zo relaxed, maakt zich eigenlijk nergens druk om en aan het halster lopen pikte hij ook zo op.

De fries die eergister bevallen was is erg beschermend. Je kan er zowat niet in de buurt komen en ze drijgt al met trappen, dat is wel lastig als ze 's avonds naar binnen moeten. En iedereen maar denken dat Pi zo'n draak zou zijn met haar veulen. Dat is een mak schaap vergeleken met deze zure merrie Nagelbijten / Gniffelen .