Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
astrea schreef:Pikeur schreef:Haha klopt! Moeder is een KWPN en vader een new forest. Ik wilde een veulen fokken voor mezelf om te houden maar dat hele grote dat is niks voor mij. Merrie heeft wel grote ouders maar is zelf krap 1.60 gebleven dus ik dacht ik ga het in de pony hoek zoeken.
Mag ik vragen van welke Forest hengst het is. Gewoon een nieuwsgierige Forester fokker.

. Mijn vader die al tientallen veulens gefokt heeft zou me helpen als het zo ver was, maar het lijkt er steeds meer op dat hij er niet bij kan zijn. Het duurt natuurlijk nog een aantal weken, dus ik hoop maar het beste. 

Vieze benen en een uier die leger is dan voorheen. 

astrea schreef:Pikeur schreef:Haha klopt! Moeder is een KWPN en vader een new forest. Ik wilde een veulen fokken voor mezelf om te houden maar dat hele grote dat is niks voor mij. Merrie heeft wel grote ouders maar is zelf krap 1.60 gebleven dus ik dacht ik ga het in de pony hoek zoeken.
Mag ik vragen van welke Forest hengst het is. Gewoon een nieuwsgierige Forester fokker.

hopelijk herstelt het weer
poppemie!!
Wel weer aan het veranderen in gedrag. Je zou verwachten dat 't geen maand meer duurt, maar je weet 't nooit.
heel makkelijk die mini’s!
gefeliciteerd Balou_lover, Quir, paardje2013, Valuna, Dakario, cp112, Imaginaerum, Balko, Riv_Q