Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Drie merries en er wordt niets gedekt, nee (te oud, net mama en te jong) Maar genieten jullie maar van een jaartje Cynthialoze DBT. Dikke kans dat ik er vanaf volgend jaar ieder jaar bij ben (en dan zal je nog terug verlangen naar dat mooie 2018 jaar
)
MaritB schreef:Anika en DL van harte gefeliciteerd met jullie prachtige veulens!
Ik weet het even niet meer met GwenZe is veel actiever sinds 2 dagen, eet volop en staat nu weer voornamelijk buiten.
Ik ben er beetje down door, want het lijkt me zo erg dat ik er niet meer zelf bij kan zijnal ga ik bevalling wel missen want ik woon net te ver weg, maar kan natuurlijk de SH bellen. Maar ik wil zo graag het veulentje zien, helpen met alles regelen rondom de box enzo. bij ons staan de paarden in een box met een uitloop en de paarden kunnen via de uitloop aan elkaar zitten zeg maar, kan wel bedreigend zijn dus houd dat graag zelf in de gaten.
Al mag ik natuurlijk helemaal niet klagen, want Gwen is nog maar 337 dagen drachtig, maar ik merk gewoon dat het me even opbreekt. Nu helpt mijn eigen zwangerschap natuurlijk ook niet mee. Blegh.