hier morgen ook spannende dag want mijn 4 jarige hengst wordt geruind
annastasia
Geplaatst: 28-03-11 11:19
omg, wat slecht. Ik moet de kleur invullen op het geboortebewijs, maar ben er nog niet over uit welke kleur N'joy heeft. Ook het witte voetje achter, zat die nou links of rechts
Annastasia, komt dat zo precies? Komen ze niet nog te schetsen? Hier maakt het niet uit als er een foutje in zit, de schetser maakt het definitief. Wat betreft de voetjes, kan je die nat maken? Dan is het vaak wel zichtbaar.
Vorige keer kwamen ze pas toen het veulen rond 6 maanden was. Ik ga voor die tijd nog naar de veulenkeuring. Lijkt mij dat het er dan wel goed in moet staan. Zeker ook voor in de catalogus, en dan met de melding dat hij te koop is.
Voetje zal ik straks voor naar stal moeten. Dan kan ik het wel zien
ik had eens een veulen ingeschreven bij het welsh pony en cob vereniging ipv het stamboek en toen moest ik ook zelf eerst schetsen. nou,dat veulen was echt onmogelijk te schetsen,zulke rare aftekeningen had hij. heb dus op het papiertje geschreven dat ik niet ga schetsen omdat dat een hele opgave zal zijn dus dat ze maar snel de schetser moesten sturen..
essiesilly
Geplaatst: 28-03-11 11:35
hier heeft de schetser bij enjoy toen opgeschreven dat ze 4 wiite voeten/benen heeft maareee tel er echt maar 2 dus dat moet nog veranderd worden in het paspoort
ja hij had z n bril niet op geloof ik... ze is bij haar voorbenen wel heel licht vos en als veulen was dat nog meer maar om dat nou witte voeten te noemen...
als Ravina dr veulen geboren is moet ik zelf het geboortebewijs invullen en daarop ook de kleur noteren. maar soms is dat nog lastig te zien bij jonge fjordenveulens
Hier gaat het altijd wel goed en op de keuring komt er toch alleen de kleur bij te staan, niet de aftekeningen, die zien de mensen bovendien daar zelf wel. Maargoed, vaak komen we er met meerdere paren ogen wel uit.
geen idee...ze is steeds heel verschillend. in de winter is ze echt rood en zomers weer lichter
_Noor
Geplaatst: 28-03-11 11:55
Hier dan een eerste foto van King John!
Hier staat hij net. Nudine heeft hard moeten werken, die is helemaal nat Lekker ding hè!! Vanmiddag gaan ze eventjes naar buiten, dus dan komt er ongetwijfeld nog wat spam
Dadabo: wat een liefie! Pardy: Ik vind het ook een mooie gedachte, ookal is mijn vader nog 'gewoon' bij ons gelukkig. In principe hou ik deze zelf, maar ik kan me voorstellen dat het dan (nog) moeilijker is om te verkopen...
Laatst bijgewerkt door _Noor op 28-03-11 11:57, in het totaal 1 keer bewerkt