Neonlight schreef:Jammer dat er geen reisje bijzat Gem, en dus ook nog geen dekking. Ben benieuwd wat voor een hengst je uitkiest. Ik vind het erg moeilijk worden in ieder geval. Misschien maar eens goed investeren en Silverlea Simply Red pakken? Matcht goed bij Ronaldo bloed. De Silverlea Simply Red x Kantje's Ronaldo die ik gisteren gezien heb vond ik best aardig, zeker van type en lopen. Nadeel alleen is wel dat ie erg prijzig is, en diepvriessperma. Pre is weer wel dat de veterinaire kosten inclusief zijn.
Wordt ze dan aan huis geinsemineerd, of moet je haar bij Vd Rakt of Houwens op stal zetten? Als ze thuis kan blijven, scheelt het je (achteraf) een hoop extra voerkosten. Aan de andere kant: zo ver rijden is het niet (jij zal met een Appie naar Wanssum moeten?), ook wel zo lekker. Dekgeld is wel ff diep ademhalen en helaas kun je Simply Red ook niet zelf bekijken, of je moet een reisje La douche France willen doen
. En... het is een vos
.
Ik heb, na Valentino, nog steeds Versace in mijn hoofd, maar wie weet ga ik heel stoer Devdan pakken of misschien toch nog eens Justice. Nou ja..... nog tijd zat
.
Ik zie al steeds meer merries langskomen die de mijlpaal van 200 dagen hebben bereikt, gefeliciteerd!! Nog ff en het is 1 januari en dan begint het echt aftellen te worden
!
Reisje Tsjechie en de dekking had ik ook niet verwacht uit de surprise van een 9 jarig zoontje
, maar ach, het staat wel leuk op je verlanglijstje
. Surprise was leuk: een wei van crepe-papier, bakjes met biks en hooi, een stal met stro en een Amerigo er in ipv Ster
Eind deze week ga ik voor het eerst beginnen met een meisje van 13, die al een half jaar zit te popelen om op Ster te mogen klimmen. Leuk, ik heb er zin in!
Laatst bijgewerkt door Gem op 07-12-09 10:24, in het totaal 2 keer bewerkt