zie het al zo voor me
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
De afzet ging nog wel, de vluchtfase te weinig ruggebruik, de landing als een hert.
Hengst is in principe wel goedgekeurd in Duitsland (in Alsfeld, volgens mij is dat Hessen), maar bij het Nederlands New Forest stamboek niet eens sterwaardig gevonden.
Gaat hard!
Vind der nu ook wel mooi rond worden, niet meer zo lelijk vetbuikje maar mooie baby buik
Rijden gaat ook heel fijn nog ondanks dat ze soms wat opstart problemen heeft maar dan doen we lekker rustig aan! 
Neonlight schreef:Gem, welke hengst staat er op het verlanglijstje?
), ook geen dekking voor Ster, maar wel een waterkoker, een fleece huispak en een Asterix en Obelix (mijn striphelden allertijden
)
. Jammer van Bolero, qua afstamming en uitstraling vond ik hem wel aansprekend voor Ster. 

Neonlight schreef:Jammer dat er geen reisje bijzat Gem, en dus ook nog geen dekking. Ben benieuwd wat voor een hengst je uitkiest. Ik vind het erg moeilijk worden in ieder geval. Misschien maar eens goed investeren en Silverlea Simply Red pakken? Matcht goed bij Ronaldo bloed. De Silverlea Simply Red x Kantje's Ronaldo die ik gisteren gezien heb vond ik best aardig, zeker van type en lopen. Nadeel alleen is wel dat ie erg prijzig is, en diepvriessperma. Pre is weer wel dat de veterinaire kosten inclusief zijn.
. En... het is een vos
.
.
!
, maar ach, het staat wel leuk op je verlanglijstje
. Surprise was leuk: een wei van crepe-papier, bakjes met biks en hooi, een stal met stro en een Amerigo er in ipv Ster
En dan waarschijnlijk op Greta.. Maar niks is zeker haha