Frenia.. Ik hoop dat alles goed is met de kleine..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hopelijk komt het goed. 
De eerste 2 komen zo rond 20 maart! 
) was op dat moment nog een beetje onder narcose, maar kreeg al een normale kleur (kindjes met deze afwijking slaan helemaal blauwpaars uit bij de geboorte)
de ouders waren ook gewoon compleet op, dus we hebben niet verder nar informatie gevist maar ze eerst even laten bekomen. Straks komt de papa een bezoekje brengen en ons foto's tonen en alles uitleggen (we mogen nog niet bij het kindje gaan kijken, dit is momenteel alleen toegestaan voor de ouders 2x per dag
)
3kg700 en een hele flinke kerel! Hij lijkt echt sprékend op zn broertje!Iorrr schreef:Even een vraagje in het algemeen: Hebben jullie fokmerries drachtig of paarden die voor één a twee keer veulenen? Wij zorgen meestal dat een paard 1 of 2 veulens heeft voor ie de sport in gaat... Dan gaat ie dus de sport in en we proberen de predikaten erbij te krijgen en dan worden ze verkocht of weer ingezet voor de fokkerij...
ben ziek
En daar hoort ook een fikse oogontsteking bij
Bah.
Weten jullie welke ik bedoel?
. heb afgelopen zondag maar mijn springzadel erop gelegd. Dat was voor haar volgens mij prettiger dan mijn dressuurzadel. Ik had het gevoel dat ik ook minder scheef zat. Dana01 schreef:*duimt voor Frenia en friends *
jeetje wat een buik heeft Siena al
Iorrr schreef:Even een vraagje in het algemeen: Hebben jullie fokmerries drachtig of paarden die voor één a twee keer veulenen? Wij zorgen meestal dat een paard 1 of 2 veulens heeft voor ie de sport in gaat... Dan gaat ie dus de sport in en we proberen de predikaten erbij te krijgen en dan worden ze verkocht of weer ingezet voor de fokkerij...