Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Stravero schreef:Ik ben nu denk ik Nikita ana het kijken maar weet niet zeker, mooi kleur paardje en een brede uitlopende "bles"
Stravero schreef:Nu allebei
OMG wat een schaamte.. ik weet niet eens hoeveel dagen een merrie moet dragen
jeanette schreef:Ik ziet naar Mees te kijken en wat is een drachtig paard toch erg breed als je haar zo van boven ziet.
Senzafine schreef:jeanette schreef:Ik ziet naar Mees te kijken en wat is een drachtig paard toch erg breed als je haar zo van boven ziet.
Ja, elke keer als ik Mees haar cam open is het eerste wat in me opkomt: 'Wat een kont!'![]()
Niki lijkt me wel wat onrustiger als anders... Staat af en toe te schrapen ook. Of zou het bijna etenstijd zijn?
Mabon schreef:Stravero schreef:Nu allebei
OMG wat een schaamte.. ik weet niet eens hoeveel dagen een merrie moet dragen
een merrie draagt 340 dagen gemiddeld uitzonderingen daar gelaten natuurlijk
xjessiex schreef:Denk dat niki niet heel lag gaat duren...
Stravero schreef:http://www.marestare.com/welsh.htm weet iemand of dit 2 verschillende paarden zijn of 2 verschillende cammen op ''eén paard?
timokyana schreef:ahh macy ploft even neer zeg.
FennekeR schreef:een merrie draagt 340 dagen gemiddeld uitzonderingen daar gelaten natuurlijk
Sammie schreef:Aaggg Arme Mees uitgeteld! Mees is ook wel een uitzondering hoor. Die is altijd vroeg! Toch