nou, dat gaat snel daar!even trots komen melden dat Dilhara in het stamboek staat

kom net tot die ontdekking
alleen de foto staat er nog niet bij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nou, dat gaat snel daar!
alleen de foto staat er nog niet bij
Pauk schreef:Het wordt vast inderdaad menes.. Als ze het nog maar minimaal tot 320 laat zitten (Nog 10 dagen)
Ik heb namelijk vandaag gezegd dat ik met Pasen ook best naar de hengsten kon om te helpen voor een open dag

)
...Ydwine heeft vandaag buiten bijna geen hooi gegeten ,binnen wel haar biks en staat wel hooi te eten ,maar wankelt van het ene been op het andere ,is druk met haar staart aan het slaan,naar haar buik happen ,stampevoeten noem maar op ,ze loopt van haar hooi naar water,terug naar hooi ,even stilstaan......ik word gek van haar...duimen jullie dat het vannacht komt please?

Ook als je ernaast staat.. Was ze altijd wel beetje.. Maar nu zoals dit niet.. Ik vertrouw die merrie voor geen meter en toch denk ik dat het er nog 2 weken inzit.. Maar zoals ze zich gedraagt is het net alsof ze nu al gaat bevallen.. Vaag! 
CubaLibre schreef:het was geen diaree want toen ik eraan kwam met mn vingers was het erg glibberig en donkerbruin/rood... neem aan dat diaree dat niet is.
Ik waak met 1 open oog met je mee buuf! succes zo op stal en doe ze de groeten van me.