Anders zat je nog naar de verkeerde te kijken
Nee even serieus, zwarte veulentjes zijn meestal zo licht van kleur, sommige mensen denken dan zelfs dat het een wildkleur is, maar ze worden vanzelf donkerder.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anders zat je nog naar de verkeerde te kijken

....ik moet straks ff naar de winkels...hoop alleen dat de auto doet wat ik zeg....en dat ik niet plotseling op de N366 zit richting Myron (zoooooo vreselijk verleidelijk
) 
Nienke schreef:Gelukkig maar TheSamAnders zat je nog naar de verkeerde te kijken
![]()
Nee even serieus, zwarte veulentjes zijn meestal zo licht van kleur, sommige mensen denken dan zelfs dat het een wildkleur is, maar ze worden vanzelf donkerder.

djuno schreef:grmbl....ik moet straks ff naar de winkels...hoop alleen dat de auto doet wat ik zeg....en dat ik niet plotseling op de N366 zit richting Myron (zoooooo vreselijk verleidelijk
![]()
![]()
)

TheSam schreef:djuno schreef:grmbl....ik moet straks ff naar de winkels...hoop alleen dat de auto doet wat ik zeg....en dat ik niet plotseling op de N366 zit richting Myron (zoooooo vreselijk verleidelijk
![]()
![]()
)
Hahaha, dat wordt spierballen kweken om je stuur de goede richting uit te trekken
kan ook mijn wallen voor de wielen leggen.....dan kom ik helemaal nergens

TheSam schreef:Is het zoooooo erg??

Nouja, moeten, mogen