Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tinne

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 19:52

Fnanne schreef:
@ Tinne: wel heerlijk hoor dat Ivanka er nog van kan genieten! Haha!
Fanja vond dat werken echt niets meer, terwijl het normaal een erg looplustig paard is. Voor buitenritjes bleef ze nog wel te porren, mits in een comfortabel staptempo Haha!
Met 9,5 maand gaan wandelen... Dan is Ivanka al net zo dik als Fanja nu!! Bloos

Hee joh, doe jij eens niet zo gek Haha!. Fanja is toch nog altijd dikker dan Ivanka... toch? *LOL*
Ik heb al heel veel wandelingen afgesproken, ik ga al mijn vriendinnen af Tong uitsteken. Maar dan allemaal op een andere dag en aangezien die in Wernhout wonen (bij Patoucha Haha!) kan ik ook flinke wandelingen gaan maken denk ik Rolleyes .

Ik denk iig dat Ivanka er nog wel van geniet. Als ik haar ga opzadelen staat ze nog steeds los met de oren naar voor (behalve met de singel vast maken dan Bloos ). En als ik haar hoofdstel ga pakken, dan doe ik alvast haar halster uit en dan staat ze daar dus écht helemaal los en kan ik dus ook gegarandeerd niks doen als ze er tussenuit gaat Clown . Maar ja, dat doet ze niet Lovers ... hoop ik Haha!.

Ik durf ook bijna niet op vakantie, maar ik heb lieve vriendinnen die mij volledig begrijpen Lovers . En ik heb een moeder die 3x in de week bij mijn oom is, dus die kan ook even gaan checken hoe het gaat met mijn knolliewopseltje Lachen.

Sjen, ik weet niet welke fase het is, maar het klinkt goed Haha!. (Ik wilde zeggen als water in de oren, maar nu haal ik een paar spreekwoorden door elkaar... en het slaat natuurlijk ook 10x nergens op, water in de oren Gestoord ... What was I thinking? Blond )

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 19:55

Nog niks geboren vanacht misschien deze nacht. een paar merries komen dicht in de buurt!
Tigra niet die wacht nog een weekje ofzo Bloos!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 20:01

Wie weet verrast Tigra je nog Knipoog! You never know!

Btw, ik bedoelde natuurlijk muziek in de oren Haha!. Het schiet me nu opeens te binnen Clown.

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 20:07

@ Tinne: ik wilde net gaan reageren dat je ws muziek in de oren bedoelde, maar je was er zelf al achter Tong uitsteken

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 20:08

Jaja, ik denk dat mijn mooi weer theorie gaat werken. Vandaag was het bij ons prima weer en nu is haar vulva langer geworden en staat aan de onderkant open. En natuurlijk had ik geen digi bij me Boos! omdat ik er snel even langs kwam. Haar kont wordt steeds blubberiger.
Maar dit is alleen maar relatief natuurlijk, het is nog lang niet blubberig genoeg. Ik denk dat ze nog minstens tot volgend weekend wacht.
Maar ja, het is een maiden, dus je weet het nooit.

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 20:11

Sjen schreef:
@ Fnanne: het is echt toevallig dat je over dat vochtzakje begint, want het was me gister voor het eerst ook opgevallen bij Siena. Het zit alleen aan de linkerkant en ik had al zitten dubben wat het kon zijn, maar nu herinner ik me idd dat de inenting daar gegeven is. Toch al wel een maandje geleden...misschien zet het meer op vanwege de dracht idd. Ik zal straks eens kijken of de hele dag weidegang er tegen geholpen heeft.

Misschien dat het inderdaad zo is dat ze er door de dracht wat gevoeliger voor zijn? Maargoed, Fanja is nu 5 dagen geleden ge-ent. Ben benieuwd hoe lang het blijft zitten. Bij Siena is het al een maand geleden??

Tinne schreef:
Fnanne schreef:
@ Tinne: wel heerlijk hoor dat Ivanka er nog van kan genieten!
Fanja vond dat werken echt niets meer, terwijl het normaal een erg looplustig paard is. Voor buitenritjes bleef ze nog wel te porren, mits in een comfortabel staptempo
Met 9,5 maand gaan wandelen... Dan is Ivanka al net zo dik als Fanja nu!!

Hee joh, doe jij eens niet zo gek . Fanja is toch nog altijd dikker dan Ivanka... toch?

Haha! Nog wel... Maar als ik kijk hoe snel de afgelopen 4 weken gegaan zijn... Knipoog

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 20:20

tinne: jij bent er nu al bijna klaar voor geloof ik of niet! haha! camera in de goede hoek, jij in een tentje ernaast met de babyfoon Tong uitsteken je kunt rustig op vakantie gaan hoor lijkt me! er moet wel iets heel erg mis gaan wil ivanka in die weken gaan bevallen! Tong uitsteken maar wel een fijn idee dat er iemand op haar past Lachen

@ sjen: nog maar een nachtje dan? of gaat ze je verassen! Haha! Haha!

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 20:33

Mijn merrie zal naar alle waarschijnlijkheid vanacht niet bevallen. Haar uier is nog niet zo mooi ontwikkelt. Moet echt nog voller.
Banden zijn wel los.

Dus ik hoop dat anderen eerst gaan. Ben benieuwd of er morgenvroeg veulens zijn geboren.
Voor iedereen succes gewenst! Ik lees dat hij bij sjen echt spannend wordt. Nou ik zal voor je duimen.

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 20:37

Myrdal: word idd spannend
Tinne:idd je weet maar nooit

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 20:38

@Sjen, het klinkt iedere keer wel erg spannend bij jou, maar Siena neemt je volgens mij gewoon in de maling! Ze vind het wel gezellig als je iedere keer komt kijken! Wat doe je vannacht?

@vrijalover, dank je wel!!

@MarijeR, oh, dat is spannend geweest allemaal. Heb je alles zelf gedaan? Als je zo’n red bag krijgt, dan schrik je je echt rot denk ik!

@Lowara, Lowara laat je ook lekker wachten! Nou ja, ik heb zoiets, zolang het in die buik zit, zit het goed!

@Fnanne, jeetje Fanja is tonnetje rond en die moet ook nog even..

Bij Bold was het niet echt spannends nog. Ze was wel iets drukker dan anders. Haar voer eet ze wel op, maar het hooi, daar doet ze wat langer over. Vanmiddag had ik haar ook even onder het solarium gezet in plaats van de zon, want die was er niet, misschien helpt het.. Vannacht heeft ze wel voor het eerst de "oppasser" wakker gemaakt met het BirthAlarm. Hij heeft toen even zitten kijken bij de televisie, want ze bleef heel stil liggen. Maar er kwam dus niks. We wachten het weer af!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 20:46

Afbeelding

Nog niets aan de hand hier. dit is haar uier en ze is nu 1 1/2 week over tijd?

Nog eentje van helemaal. Haha! (ze draagt opzij trouwens Haha! Haha!)

Afbeelding

esziiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 20:47

Ik krijg binnenkort een verzorgpony en die is ook zo drachtig als ik weet niet wat. Echt heel erg dik. Ik mag haar verzorgen als ze een veulen heeft. Dus loop elke dag even langs om te kijken of ze al mamma is.

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 20:48

Boldy: Spannend hoor, ben benieuwd naar vanacht.
krijg telefoon der spenen zijn al voller geworden !
Merilyn: ze heeft idd nog niet veel uier

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 21:01

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 21:04

@Fnanna: zo'n vochtzakje heeft Muzefee ook tussen haar voorbenen. En dat komt dan niet van een enting, maar gewoon omdat ze veel vocht vasthoudt.

Ik heb vanavond even weer gekeken en de melk van Muuz is doorzichtig wit. Hoe zat dat ook alweer met wit en geel en dik en dun?

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 21:28

Boldly schreef:
@MarijeR, oh, dat is spannend geweest allemaal. Heb je alles zelf gedaan? Als je zo’n red bag krijgt, dan schrik je je echt rot denk ik!

Ja was wel even schrikken.
Ze bleef liggen en weer gaan staan, rollen, persen en er kwam niets.
Nou ja, dan ga je dus even voelen wat er precies gebeurt daar binnen en ik dacht eerst aan een stuitligging o.i.d. omdat ik iets fluweel-achtigs voelde ipv een gladde pootjesblaas of pootjes.
Mijn vader stond buiten de box en ik vroeg hem de DA te bellen, zoiets kan ik ook niet zelf goed krijgen.
Totdat ik bedacht dat er ook nog geen vruchtwater was -> red bag dus, dat fluwele is de placenta en geen veulenvachtje Pling
En na 1 poging kreeg ik de placenta gelukkig meteen open.
Voelde meteen 2 pootjes en een hoofdje en zei tegen m'n vader dat hij de telefoon wel weer uit kon zetten, die was net 2x overgegaan en de DA had nog niet opgenomen Haha!

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 21:46

Ja, ze blijft me voor de gek houden Clown
Vanavond had ze wat vochtigs aan de zijkant van een speen...dus niet gewoon aan het puntje van de speen maar aan de zijkant, een streepje vocht. Komt dat ook voor? Verder had ze niet echt harsdopjes. Banden waren weer losser. Vulva erg slap aan de onderkant. Ik blijf dus zeker weten slapen. Het zal nog wel een paar dagen duren, maar je weet maar nooit. Ik ben trouwens al helemaal gehard bvan weinig nachtrust en kan nu zo een dag doorkomen met maar 5 uurtjes slaap ofzo Tong uitsteken
Jullie horen het morgen wel weer, de rest ook allemaal veel succes. Ik ben echt heel erg benieuwd wie de volgende is!
Doei doei

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 23:20

@Tinne
De roep naam van Athletico is ATJE PATATJE Haha!
Hij luisterd er al naar. Tong uitsteken

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 07:06

En en en... Haha!
Is er bij iemand nog een veulentje geboren vannacht??
Bloos Haha!

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 07:32

Nee Boos! Haha!

De dame heeft een rustige nacht gehad. Ze staat in een kleine wei naast onze slaapkamer, dus ik heb vannacht een paar keer gekeken, maar niets. Nu staat ze rustig te grazen Slapen

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 08:18

En bij sjen al een veulen?

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 09:33

Hier ook nog geen veulen...

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 09:35

Hmm.. nog niks dus, alhoewel.. Sjen heeft zich nog niet gemeld Haha!.

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 09:58

Niks vannacht?

Ik ga even niet alles bijlezen doe ik thuis weer Haha!

Vannacht is er een hengstenveulen van een vriendin van mij geboren. Met haar ga ik (en nog 11 anderen incl. haflingers) op vakantie en haar veulen gaat ook mee en de mijne ook Haha!
Dus nu heeft Luna een speelmaatje in de vakantie.
Alles is goed gegaan Haha!

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 10:03

PhiaBink schreef:
En hoe is het met Lio?

Fijn om te horen dat het zo goed gaat met Atje...

Met Lio en de kleine gaat alles prima.
Ze laat de kleine meid nog steeds goed drinken, tenzij dat Avenue haar tandjes gebruikt. Dan wordt mams boos, logisch want dat doet zeer.

Avenue heeft uitgevonden dat tegen mama bokken best grappig is. Dan racet ze in stal op mams af, draait zich om en BOK... Lio staat dan gewoon te staan en laat haar haar gang gaan.

Lio is als het goed is alweer hengstig. Ze heeft er ook een soort van postnatale depressie aan over gehouden. Ze bijt in mijn bips! en wordt snel boos.

Gister in de stal probeerde Avenue over me heen te klauteren terwijl ik op m'n hurken zat bij de mok-voet van Lio. Maarja dat lukte niet helemaal met de lange stelten. Haar knie tegen mijn kin, dus nu heb ik een beurse tong (die kwam tussen mijn kiezen daardoor) en mijn knie is ook beurs, want daar schopte ze tegen...

Maar nu gaat het dus erg goed...
Ik heb ze al 2x 5 tot 10 minuten uit elkaar gehad en Lio tovert zich dan om tot wilde hengst. Gillen, krijsen en keihard galopperen aan de longe in de bak. Dan stoppen, mij aankijken, zo van "AJB breng me terug naar m'n terug!" Zo'n blik kun je na 7 minuten echt niet meer weerstaan en het weerzien van die 2 is dan zo mooi. Lio weer helemaal kalm en de kleine hunukken (Avenue kan de 'i' nog niet helemaal, maar ze leert het al)

Maar verder.. APETROTS!!!

Hier nog geen baby's gemeld vandaag?