Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
garffpamela schreef:Hoe doen jullie het met merrie en veulen weer in de kudde. Vanmiddag even geprobeerd en ging best goed maar ik vind het echt heel spannend. Ik maak me dan zorgen dat ik te vroeg ben ofzo.
Fergus is van 30 april, dus ruim 2 weken.
We hebben geen grote kudde. Nog 2 andere merries. Ik dacht haar eerst elke dag een paar uur met eentje samen te zetten, de oudere merrie die ook de baas is maar ook wel haar steun.
garffpamela schreef:Hoe doen jullie het met merrie en veulen weer in de kudde. Vanmiddag even geprobeerd en ging best goed maar ik vind het echt heel spannend. Ik maak me dan zorgen dat ik te vroeg ben ofzo.
Fergus is van 30 april, dus ruim 2 weken.
We hebben geen grote kudde. Nog 2 andere merries. Ik dacht haar eerst elke dag een paar uur met eentje samen te zetten, de oudere merrie die ook de baas is maar ook wel haar steun.
baudyh schreef:corinadrenth schreef:Iedereen die zegt, een paard/pony red zich wel. Die moet echt is bij zichzelf na gaan denken.
In 1 week tijd 2 kunnen laten ophalen door Rendac.
Och jee wie nu?
corinadrenth schreef:Onze shetlander is bevallen van een stil geboren veulentje. Poot lag verkeerd. Met 3 man eraf kunnen krijgen het was een beste klus.
Kabayo schreef:Mightyjoe wat een pech. Ik heb er nog nooit van gehoord een liesbreuk. Succes met de operatie. Op internet staat dat hengsten dan gelijk gecastreerd worden? Bij hem ook?
Astrea gefeliciteerd!