Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
J_emma schreef:Och wat naar CP. Heel veel sterkte!
Pikeur, New Forest? Zag net een heel bekende foto op Facebook
Riv_Q schreef:Happy family![]()
4 dagen oude Jacky, stoffer en mama
[ [url=m/AyO5Rm.jpg]Afbeelding[/url] ]
En 's nachts![]()
[ [url=m/iTFzc0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had ze vanwege de storm en regen vannacht allemaal binnen wat betekent dat het schaap ook mee wil wanf ze denk dat ze een paard is natuurlijk.
Er moest een doek tussen de stallen omdat quenza heel agressief is naar de andere paarden nog, maar een schaap is natuurlijk heeeel anders.......
Piarens schreef:Melksporen of vuiligheid ?
[ [url=m/bM4aMV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Setteli schreef:Piarens schreef:Melksporen of vuiligheid ?
[ [url=m/bM4aMV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze krijgen die melksporen ook vaak als ze liggen. Dan komt de uier tegen de binnenkant van het been aan en door de druk komt er wat melk uit. Dan zie je daarna aan de uier zelf niks.
Maar he, het is wel een begin he
Mooie stal LaDonna. Wij hebben eind vorig jaar ook een nieuwe stal gebouwd en de stalinrichting bij Rutjes Paardenboxen vandaan. Die zit in dezelfde woonplaats als ik en bleken na verschillende offertes te hebben opgevraagd ook de goedkoopste. Ik heb gekozen voor deze stalwand
https://www.rutjespaardenboxen.nl/produ ... ox-oxford/
en dan hoge wanden tussen de boxen in (onder kunststof planken en boven spijlen)
Deze wanden waren toen maar een paar honderd euro duurder dan de standaard stal en dat had ik er wel voor over.
Pikeur schreef:J_emma schreef:Och wat naar CP. Heel veel sterkte!
Pikeur, New Forest? Zag net een heel bekende foto op Facebook
Haha klopt! Moeder is een KWPN en vader een new forest. Ik wilde een veulen fokken voor mezelf om te houden maar dat hele grote dat is niks voor mij. Merrie heeft wel grote ouders maar is zelf krap 1.60 gebleven dus ik dacht ik ga het in de pony hoek zoeken.