Ranjarietje jeej veilig

Wat zijn ze bol

Luna iets verandering is toch nog altijd iets

Yvk vervelend van de spanning onder het rijden. Ik vind juist fokken leuker dan rijden hihi
Vervelend van de dikke benen.. zilver heeft nu helaas ook dikke achterbenen net als zucht
Dark7 respect voor je bijleespost.
Super vervelend dat je paard nog niet in de andere stal kan/mag. Snap heel goed dat je een camera er op wilt hebben. Groot uier heeft ze al. Mijn maiden zag er ook zo uit destijds. Toen had ik een veulen op dag 317. Ik hoop dat je gelijk hebt wbt mijn merrie
Cioccolato je bent gewoon ook al bijna veilig

Wat glimt ze mooi!
Toushie wow je hebt echt je best gedaan om bij te lezen. Respect.
Ik vind een goede bouw en tenminste een beetje degelijke gangen toch wel een must. Ik denk zelfs dat deze hengst haar qua bouw iets verbeterd. Ik vind de kleur gaaf. Maar wil niet vermeerderen en er ook een leuk paard uit fokken

Heb ik er nóg meer plezier van
Hoe is het bij jou?
Ajesca oh dat klinkt toch wel hoopgevend. We blijven tenminste oplettend. Ah oke! Ben heel benieuwd wat ze bakt!
Charmfaith ze spelen gewoon een spelletje met ons

We wachten weet af... 6 maart lijkt wel voller dan vandaag. Flauw
Pradadaan stiekem heb ik medelijden met je dat je nog zo lang moet wachten

Ik snap de twijfel. Goed dat je nog gescand hebt. Ik had die twijfel ook wel eens rond dat aantal dagen. Gelukkig worden ze vanzelf dik

Je kan al lekker aftellen

Ze is inderdaad bescheiden

Melktest half 1. Duidelijk gezakt vergeleken vanochtend. Lijkt ietsje lichter of hetzelfde als gister middag. Ook haar uier is nu weer goed vol. Lijkt wel een flashback van gisteren

[ [url=m/Jpdfv8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Al die tekenen zijn leuk. Maar graag of een veulen, of slaap

Ik ben helemaal kapot. Ze was zo onrustig dus nauwelijks geslapen omdat ik niks wou missen. Ik ga einde middag paddocks mesten, douchen , eten en kruip dan eerst lekker een paar uur op bed. Moet even bijtanken