[HK]Het Dikke Buiken Topic 2022

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 10:29

Beetje druk geweest hier maar ik ga proberen het topic vanaf nu weer beter bij te houden! :j

Voor mij duurt het nog even, Giv zit pas op 228 dagen :+
Ik ben stiekem wel een beetje jaloers op iedereen die nu al (bijna) een veulentje heeft hoor :D
Ik heb Giv een maand terug nog laten opvoelen omdat ze tijdens de scan op hartslag zo onrustig was dat ik niet helemaal vertrouwde of ze wel echt goed gescand was (ik had mijn handen zo vol aan haar dat ik de scan zelf niet gezien had) maar er zat écht een veulen in volgens de DA :D
Ben ik de enige die hier zo onzeker over is/was of herkennen sommige dit? :+
Sinds kort komt er eindelijk een goede buik tevoorschijn dus nu geloof ik het allemaal wel en kan ik ook bijna de laatste 100 dagen gaan aftellen :j
Afbeelding
Afbeelding

Kayley wat een mega gaaf veulen heb jij! <3

CharmFaith

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 10:33

Ik ken het kabayo milka deed het zelfde. Al moet ik zeggen dat haar uier toch nog voller kon zo te zien en haar been zat ook wat de melk op...

Wij ontwormen de veulens van 10 dagen ook altijd voor 100 kg

6maart

Afbeelding

Vanmorgen

Afbeelding

ajesca123

Re: [HK]Het Dikke Buiken Topic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 10:34

Ineens teruglopen van het uier vlak voor de bevalling gebeurt vaker hoor Kabayo.
Vaak vullen ze dan ineens weer heel vlug en staat er vlot een veulen naast.
Goed in de gaten houden dus!
Hengst of merrie maakt me eigenlijk niet zoveel uit.
Veulen gaat toch de opfok in omdat ik er dit jaar maar 1 verwacht.
Is wel gevraagd naar het veulen mits hengst dus misschien verkoop ik dan wel maar dat is niet het doel.

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 10:52

Oke dames dit word een bijleespost vanaf 5 februari :Y)

Setelli : wat gaaf dat je het veulen kon veulen zeg.

Mooss: wat een tal van knappe aanstaande mama's

Kabayo: bedankt voor je beredenering wbt je champagne hengst keuze. En inderdaad soms moet je ook van gebaande paden af en uitstapje maken mag best. Desalniettemin heb je opgelet dat de bouw nog wel passend is wat ik knap vind dat je dat wel nog meeneemt in je beslissing. Veelal gebeurd dat niet als men vooral voor bepaalde kleur wilt gaan.
Ben erg benieuwd wat het volgend jaar word.

Am horses : nigrante begin je nu wel mooi buikje te zien.

Cynthia82 : wat vervelend dat je nog droes meemaakt op je stal met drachtige fi. Gelukkig kwam idris er gewoon goed doorheen.

Charmfaith : wat een lieve foto's van Bailey.

Jessicazz : zo fijn dat je dan eindelijk weer je eigen paard even kan zien. Dan duurt zo'n quarantaine lang hè.

Jennyk, leuke pony die goldy , van wie is ze drachtig?

Goldenarrow: alweer paar knappe hengsten uitgezocht.

Dark7 , die is nu wel gestaag aan het groeien.

Yvk : Havanna zie je vanaf de voorkant echt nog heel weinig. Maar de zijkant is wel mooi duidelijk.

Luna : eindelijk een veulentje *\o/*

Kathleenvw , och wat spannend , hopelijk gaat alles goed.

Mukiwacobs , fijn dat je oplossing hebt maar erg jammer dat je de beslissing hebt moeten nemen om je hengsten te verkopen.

Natasja , knappe schimmel op 316 dagen. Heeft ze nog een sarcoïd? Geen last van?

Jessicazz , spannend! Schiet al op zo.

Suffie , dat Kalfje wat super schattig

Kyrkelover , wat was de pony nog fanatiek zeg!

Knolselder : Winnie is net een skippybal op pootjes.

Amhorses wildthing is al best aan de maat!

Moner : die wond bij het oog zag er niet heel fijn uit. Fijn dat gehecht is.

Ben gebleven bij 288. Dus lees straks weer verder bij :o

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 11:12

Uier zegt inderdaad niet altijd alles, bij het 2e veulen wat ik uit de moeder van Caresse gefokt heb schoot het uier 3cht pas vlak voor de geboorte vol. Waren dan ook verrast doordat er ineens een veulen naast lag :=

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 11:16

Spannend toch toch weer deze periode zeg
Mijn maiden zit op 312
Afbeelding
Afbeelding

De ander op 292 dus heb ik geen foto's van. Die is rond en der uier is zoals ik verwacht. Dat veulen verwacht ik tussen de 320 en 325 dagen.

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 11:49

pradadaan schreef:
Beetje druk geweest hier maar ik ga proberen het topic vanaf nu weer beter bij te houden! :j

Voor mij duurt het nog even, Giv zit pas op 228 dagen :+
Ik ben stiekem wel een beetje jaloers op iedereen die nu al (bijna) een veulentje heeft hoor :D
Ik heb Giv een maand terug nog laten opvoelen omdat ze tijdens de scan op hartslag zo onrustig was dat ik niet helemaal vertrouwde of ze wel echt goed gescand was (ik had mijn handen zo vol aan haar dat ik de scan zelf niet gezien had) maar er zat écht een veulen in volgens de DA :D
Ben ik de enige die hier zo onzeker over is/was of herkennen sommige dit? :+
Sinds kort komt er eindelijk een goede buik tevoorschijn dus nu geloof ik het allemaal wel en kan ik ook bijna de laatste 100 dagen gaan aftellen :j
[ [url=m/7FEmG3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sRHCHc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kayley wat een mega gaaf veulen heb jij! <3

Herkenbaar hoor! Heb dat met Maria tot nu toe elke keer dat ze drachtig was gehad. Die onzekerheid van wel/niet. Juist ook omdat Maria nooit zo dik draagt en je heerlijk kan laten twijfelen tot er wat naast staat. Gelukkig doet haar uier wat dus is de twijfel helemaal weg en liegt haar buik er ook niet meer om. Daar zit wat in, maar af en toe slaat toch die twijfel toe. Frodo (onze hengst) schopt ze ook van zich af. Die mag echt niks bij haar. Aan de andere kant. Als er iets is wat Maria mij in de afgelopen jaren heeft geleerd is het vetrouwen hebben in jezelf/je eigen gevoel en intuïtie. Dus daar ga ik gewoon op af :j .
Bij Jenny heb ik dat bijvoorbeeld helemaal niet, maar die is gewoon overduidelijk drachtig. Niet te missen die buik.
Zoë wel af en toe twijfel, maar ook gewoon 100% drachtig.

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 11:50

Pradadaan: nog even geduld nog!
Charm: mooie uier!
chiccolato: wauw mooie buik!!

Mijn merries zitten nu op:
289 en 303! Ze doen het goed, Chloë is vooral heel rond zie foto, zij is 303 dagen.
Afbeelding

Charaya

Afbeelding

Ik kan helaas niet alles super goed bijhouden maar ik ga mijn best doen!!

Dark7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 12:27

Nou de bijleespost toch maar op m’n telefoon gezien m’n laptop nogsteeds geen beeld geeft :n

;tinkels wat een spannende tijd, en wat kunnen de merries het toch spannend maken! Fijn dat je een alarm hebt wat je om kunt doen, scheelt je denk ik een hoop uren slaap missen ( tenzij het alarm je elke 10 minuten belt omdat je merrie languit ligt te slapen)

Caresse: gelukkig dat de da niks “alarmerends” vond en het “ gewoon zucht” was hoewel dat opzich toch ook al vervelend kan zijn, als het goed is nog 57 dagen tot de 340 bij jou ? Spannend :o

Yvk: ik heb respect voor de mensen die het veulen kunnen verkopen, ik ben echt zo’n verzamelaar verschrikkelijk _O- maar soms is het gewoon ook niet anders. Fijn dat ze ook al snel naar de beval box mag :)

Kabayo: jeetje jouw merrie weet het ook wel spannend te houden zeg, die houdt wel van verassingen :') alhoewel ik denk dat het niet veel langer gaat duren, gezien het staart afhouden
En naar de buik koekeloeren >;)

Melissa1996: jouw merrie is ook al mooi rond aan het worden! Ziet er goed uit

Xyaartje: jeetje die van jou schieten ook al op! En wat zijn ze toch schattig en knap hè! <3

_Natasja_ uier is nog heel bescheiden, en toch al ruim veilig als ik het goed heb? Wel een plaatje van een merrie ik hou ontzettend van schimmels :o

Charmfaith: wat maakt milka het spannend! Uier ziet er al goed gevuld uit, spannende tijd :=

Floripori: wat ontzettend goed dat je er zo bovenop zit, en fijn dat het de goede kant op gaat +:)+

Forque: ik denk dat de kans heel klein is dat er niks meer in zit, iedere merrie is anders met de ontwikkelingen, voor je het weet ligt er een pracht veulen naast! :)F

Caily: die zien er ook rond en gezond uit! Ze staan er heerlijk bij zo te zien, lekker te genieten van de zon {:}

AMhorses: nigrante doet inderdaad goed haar best! Gelukkig loopt het inderdaad nog terug, ben wel “ blij” te zien dat nigrante ongeveer dezelfde uier heeft als die van mij, want ik begon het al op m’n heupen te krijgen dat er iets mis was :( die is overigens vandaag ook 295 dagen
Heeft nigrante zucht voor het uier?

Ajesca: dat wordt ook al lichtjes alles goed in de gaten houden, zeker gezien je zelf aangeeft dat ze meestal een week of twee eerder gaat! Altijd spannend weer merrie of hengst

Pradadaan: die van jou zit nog goed strak in het pak zeg! Die 100 dagen zijn zo voorbij hoor al lijkt t lang, je bent niet de enige hoor ik zit ook altijd overal bovenop soms op het irritante voor mezelf af, goed dat je nog hebt laten voelen/scannen dan ben je zelf gerustgesteld :o

Cioccolato: jouw maiden ziet er ook goed uit zeg! Uier is geen theezakje meer!

Ranjarietje: jouw merries schieten ook al op! Wat een plaatjes beide! :wow:

Hier vandaag op 295 dagen, omdat de uier toch wat gevuld is op aanraden van de da temperaturen dagelijks en dat doen we netjes gister 37,9.. merrie temperaturen we zoiezo iedere week enkele keren, en zit meestal rond de 36.7/37.4… maar geen uitvloei schede, en nog helder en kwiek.. uier Was gister zo na bewegen:

Afbeelding
Afbeelding

Zondag dag 300 en dan de week van de 15e gaat ze de bevalbox in dat is gelukkig 1 rij terug op dezelfde stal, dan de camera direct hangen, want ik heb het onderbuikgevoel dat ze de 325 niet gaat volmaken… hoewel ik hoop van wel…

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 12:45

Dat ziet er best al serieus uit Dark7, hopelijk houdt ze het in ieder geval binnen tot na de veilige datum.

En respect voor je enorme bijleespost _/-\o_

Dark7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 12:48

Caresse07 schreef:
Dat ziet er best al serieus uit Dark7, hopelijk houdt ze het in ieder geval binnen tot na de veilige datum.

En respect voor je enorme bijleespost _/-\o_

Dankjewel! Op je telefoon is dat echt niet ideaal haha dus mocht ik iemand over het hoofd gezien hebben, excuses! :')

Ik hoop dat ze het nog even binnen houdt maar ik gok tussen dag 305/315 dat het komt ik hoop vanaf 325… maar ik ken die merrie die zit met alles vol verassingen m, daarom baalde ik al dat ze pas volgende week overgaat naar de grote box waar ik camera heb, gezien wij een halfuur van stal af wonen, en dit het type merrie is die maar 1 persoon accepteert… heel eerlijk heb ik er behoorlijk stress van

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 12:52

Nigrante doet inderdaad al heel erg haar best idd! :D

Wat een fopmerrie Kabayo -O-

Knappe Giv <3 hier ook onzeker over de laatste 2 merries, maar komt omdat de andere 2 echt tientonners zijn en de andere 2 wat meer bescheiden :D

Das een flink volle uier van Milka hoor. Hopelijk houd ze je niet te lang in spanning meer.

Cio die is ook begonnen aan der uiertje! Mooi buikje voor een maiden

RanjaRietje, knappe dames heb je!

Die heeft al een flinke uier dark7! Hopelijk houd ze het nog even binnen

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 12:54

Dark: oh dat lijkt me wel spannend!
Ik denk zelf ook dat Chloë haar veulen niet tot de uitgerekende datum gaat dragen maar het mag nog wel blijven zitten.

Vind het zoizo wel spannend, Charaya merk ik nog niet veel aan, Chloë rommelt nu wel wat met haar uier. Ze is fit, is actief en eet veel. Temperatuur is goed

Dark7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 13:14

@luna2006 Jaa die schiet al op ik krijg er de zenuwen van :x

@Ranjarietje op hoeveel dagen zit jouw merrie?

Ik heb ook geen vergelijkingsmateriaal gezien het een maiden is… die da zei dat het normaal is en goed dat ze zich voorbereid… ik hoop alleen dat dat proces iets langer duurt…
Ze eet nog als een jekko wij wegen hooi af en krijgt +-15 kg per dag plus vitalbix breed and grow een kilo per dag ( meer werd afgeraden ivm de dikke benen en lymfe problemen achter, daar is de drainage therapeut twee weken geleden nog voor geweest maar ze kan het allemaal moeilijk afvoeren met als resultaat dat de benen zo dik worden dat t vocht eruit loopt…)

Yvk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 13:21

Ik heb op zich niet zo'n moeite om te fokken voor de verkoop. Als ik me daarop instel dan is dat prima. Maar ik zou het rijden zo missen.. Mijn hobby om te rijden is groter dan mijn hobby om te fokken. Maarja.. Het paard moet ook wel gelukkig zijn. Het is niet dat ze staakt of dat je heel duidelijk merkt dat ze het niet leuk vind. Maar ze heeft zoveel spanning.

Kabayo Zilver maakt het maar spannend allemaal. Hopelijk houd ze je niet al te veel dagen in spanning!

Foq_Que voor jou ook spannend, op een andere manier. Ik zou me ook nog niet te veel zorgen maken. Maar snap de frustratie wel.

Knolselder die Quinn. :')

AM Nigrante maakt er ook al werk van!

Ajesca spannend dat het misschien al bijna komt.

Pradadaan ze is zeker nog bescheiden, maar fijn dat het goed zit.

Cio die is ook mooi aan het groeien!

Dark hopelijk houd ze het nog even binnen. Die 325 dagen zou toch mooi zijn.

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 13:25

Hier trouwens eindelijk een heel klein beetje verandering. Met het blote oog bijna niet te zien :+
Afbeelding

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 13:36

Dark7 schreef:

De Roan op 303 en de schimmel op 289

Dark7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 14:25

RanjaRietje schreef:
Dark7 schreef:

De Roan op 303 en de schimmel op 289

Ook spannend aan het worden! Hopen op allemaal bloedmooie en vooral gezonde veulens en merries <3

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 14:40

Ranjarietje jeej veilig *\o/* Wat zijn ze bol :wow:

Luna iets verandering is toch nog altijd iets :D

Yvk vervelend van de spanning onder het rijden. Ik vind juist fokken leuker dan rijden hihi
Vervelend van de dikke benen.. zilver heeft nu helaas ook dikke achterbenen net als zucht

Dark7 respect voor je bijleespost.
Super vervelend dat je paard nog niet in de andere stal kan/mag. Snap heel goed dat je een camera er op wilt hebben. Groot uier heeft ze al. Mijn maiden zag er ook zo uit destijds. Toen had ik een veulen op dag 317. Ik hoop dat je gelijk hebt wbt mijn merrie :D

Cioccolato je bent gewoon ook al bijna veilig *\o/* Wat glimt ze mooi!

Toushie wow je hebt echt je best gedaan om bij te lezen. Respect.
Ik vind een goede bouw en tenminste een beetje degelijke gangen toch wel een must. Ik denk zelfs dat deze hengst haar qua bouw iets verbeterd. Ik vind de kleur gaaf. Maar wil niet vermeerderen en er ook een leuk paard uit fokken :j Heb ik er nóg meer plezier van :))
Hoe is het bij jou?

Ajesca oh dat klinkt toch wel hoopgevend. We blijven tenminste oplettend. Ah oke! Ben heel benieuwd wat ze bakt!

Charmfaith ze spelen gewoon een spelletje met ons -O- We wachten weet af... 6 maart lijkt wel voller dan vandaag. Flauw -O-

Pradadaan stiekem heb ik medelijden met je dat je nog zo lang moet wachten :knuffel: Ik snap de twijfel. Goed dat je nog gescand hebt. Ik had die twijfel ook wel eens rond dat aantal dagen. Gelukkig worden ze vanzelf dik :+ Je kan al lekker aftellen *\o/* Ze is inderdaad bescheiden :j

Melktest half 1. Duidelijk gezakt vergeleken vanochtend. Lijkt ietsje lichter of hetzelfde als gister middag. Ook haar uier is nu weer goed vol. Lijkt wel een flashback van gisteren :')
Afbeelding
Al die tekenen zijn leuk. Maar graag of een veulen, of slaap :') Ik ben helemaal kapot. Ze was zo onrustig dus nauwelijks geslapen omdat ik niks wou missen. Ik ga einde middag paddocks mesten, douchen , eten en kruip dan eerst lekker een paar uur op bed. Moet even bijtanken

Jessicazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 15:05

Mijn knapperd is vandaag 3 week oud! <3 <3
Dekentje gisteravond even opgedaan tijdens het beentjes strekken met -2 buiten :brr:

Afbeelding
Afbeelding

Dark7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 15:23

Kabayo schreef:
Ranjarietje jeej veilig *\o/* Wat zijn ze bol :wow:

Luna iets verandering is toch nog altijd iets :D

Yvk vervelend van de spanning onder het rijden. Ik vind juist fokken leuker dan rijden hihi
Vervelend van de dikke benen.. zilver heeft nu helaas ook dikke achterbenen net als zucht

Dark7 respect voor je bijleespost.
Super vervelend dat je paard nog niet in de andere stal kan/mag. Snap heel goed dat je een camera er op wilt hebben. Groot uier heeft ze al. Mijn maiden zag er ook zo uit destijds. Toen had ik een veulen op dag 317. Ik hoop dat je gelijk hebt wbt mijn merrie :D

Cioccolato je bent gewoon ook al bijna veilig *\o/* Wat glimt ze mooi!

Toushie wow je hebt echt je best gedaan om bij te lezen. Respect.
Ik vind een goede bouw en tenminste een beetje degelijke gangen toch wel een must. Ik denk zelfs dat deze hengst haar qua bouw iets verbeterd. Ik vind de kleur gaaf. Maar wil niet vermeerderen en er ook een leuk paard uit fokken :j Heb ik er nóg meer plezier van :))
Hoe is het bij jou?

Ajesca oh dat klinkt toch wel hoopgevend. We blijven tenminste oplettend. Ah oke! Ben heel benieuwd wat ze bakt!

Charmfaith ze spelen gewoon een spelletje met ons -O- We wachten weet af... 6 maart lijkt wel voller dan vandaag. Flauw -O-

Pradadaan stiekem heb ik medelijden met je dat je nog zo lang moet wachten :knuffel: Ik snap de twijfel. Goed dat je nog gescand hebt. Ik had die twijfel ook wel eens rond dat aantal dagen. Gelukkig worden ze vanzelf dik :+ Je kan al lekker aftellen *\o/* Ze is inderdaad bescheiden :j

Melktest half 1. Duidelijk gezakt vergeleken vanochtend. Lijkt ietsje lichter of hetzelfde als gister middag. Ook haar uier is nu weer goed vol. Lijkt wel een flashback van gisteren :')
[ [url=m/Jpdfv8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Al die tekenen zijn leuk. Maar graag of een veulen, of slaap :') Ik ben helemaal kapot. Ze was zo onrustig dus nauwelijks geslapen omdat ik niks wou missen. Ik ga einde middag paddocks mesten, douchen , eten en kruip dan eerst lekker een paar uur op bed. Moet even bijtanken

Oh ik hoop zo dat ze het nog zo lang rekt! Ik hoop dat jij jouw veulen vannacht mag verwelkomen *\o/*

Oh wat Cute met dat dekentje! @jessicazz <3

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 15:44

Haha succes Kabayo! :')

Hier liep er vreemde tussen de paarden vanmorgen. >;)

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 15:47

Kabayo: wow lekker spannend zo!!
Hoe zit dat precies met die melk strips? Klein drupje melk uit de uier knijpen op het stripje?

Jessica: wat een mooi veulen! Lekker warm onder de deken!

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 16:05

mirjamalvaro schreef:
Haha succes Kabayo! :')

Hier liep er vreemde tussen de paarden vanmorgen. >;)
vreemde paarden of vreemde mensen? :(
Toevallig vandaag camera buiten installeerd, ik woon er niet bij en je moet er niet aandenken dat er iemand zomaar langs komt.

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 16:06

Kabayo , ooh corona en longpatiënt wat een ellende. Hopelijk ben je er redelijk goed doorheen gekomen. Zilver houd je wel mooi bezig zo.

Xyaartje de merries schieten mooi op zo bij jou.
En ja , merk gewoon dat de laatste 2 maand ineens kei langzaam lijken te gaan. Dus dat herken ik wel.
Indian verhaart ook al heel erg , maar momenteel is het ook prachtig weer.

Moner ze is wel sexy met die rode bh :') :')

Dieyar , bijzonder dat ze alles in 1 hoek wil. Bij katten enzo hoor je dat wel maar bij paarden ?

Jessicazz : nog gefeliciteerd met een knap bont veulen *\o/* *\o/*
Droogfotos gezien en wat een dotje!!

Xyaartje ,wat vervelend dat Maria steeds zo koliekerig toont. Dat zal echt wel wat extra stress geven. Hopelijk knapt ze nu ook weer snel op.

Kathleenvw , allereerst een hele dikke knuffel voor jou. Ik duim terwijl ik alles meeleest dat het met een sisser afloopt en het veulen nog even blijft zitten. En dat je merrie vervolgens op de medicatie gaat reageren. Maar wat een stress.

Mukiwacobs , wat ziet Wiske er goed uit op 290 dagen.

Caresse07 , ik zie ook niet iets heel bijzonders op de buik foto. Maar een extra paar ogen erna laten kijken kan nooit geen kwaad.

Kabayo , die hebben flink de lol in hun bol :D

Luna 2006 , hahaha heerlijk die houding net als papa.

Cynthia82 , wat fijn dat Fi weer wat beter in haar vel lijkt te zitten.
En sterkte met de overlijdens in de familie , hakt er toch wel in.

Xyaartje , wat fijn dat het met Maria weer goed gaat zeg. Ik vind jenny ook echt een dotje om te zien.

Kathleenvw , wat fijn dat alles lijkt aan te slaan.

Goldenarrow , woohooo fijn prganza ook op veilig.

Charmfaith , Milka haar uier was ook al flink. Knappe mama in spé ook.

Goldenarrow wat een nacht hebben jullie gehad met de bevalling. Gelukkig kan het nu ook drinken en Gefeliciteerd met je mooie merrieveulen *\o/*
Interessant dat fillyplus , ga dat eens lezen hoe dat helemaal werkt

Kathleenvw , deja houd jullie wel bezig zeg. Die vond blijkbaar dat je alle stress voor dit jaar maar direct nu moet hebben -O-

Simoondesteny , wat heeft je merrie een heel lief koppie zeg.

Baudyh , gefeliciteerd!!
En vos met ,4 witte benen. Ik zou er heel blij mee zijn :')

Kayley95 , wat ziet je merrie er goed uit

En al die veulen foto's om van te smelten.

Goldenarrow , ooh die buiten foto's wat een plaatje

Kabayo , lijst met veilige merries wat fijn dat je dat wilt bijhouden.

Dieyar , gefeliciteerd *\o/* *\o/*
En Vicky wat knapperd !

LoveyooooouB , nika beweegt nog flink zo te zien.

JennyK , oooh bah flink koliekerig dus. Ik hoop dat ze snel opknapt.

Fleuribelle , sterkte met verlies van Sterre.

Tinniie , gefeliciteerd met het manneke.

Melissa1996 , ze is echt flink zeg het 250 dagen.

Jennyk , ach nee. Sterkte met het verlies!

Cp112 , gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Kabayo , zilver is echt huge. Ik hoop dat ze even volhoud tot iig dag 320.

Charmfaith spannend! En die uiers kunnen soms zo nog even wisselen hè

Xyaartje , woohooo Maria officieel veilig.

Sanet , er komt voorzichtig eem buikje tevoorschijn. :D

Mukiwacobs , beide dames over de 90 , dat schiet al op.

Kathleenvw , gelukkig gaat het allemaal wat beter en elke dag erbij is er 1

Kayley95 , je merrie houd zich nog lekker rustig ook.

Luna2006, sun heeft er echt geen haast mee..

Jessicazz , 2 weken alweer en wat een bijdehand koppie zit erop

Forque uier kan zich op laatste moment nog vullen. Maar spannende tijden!

Josav , je merrie kijkt inderdaad heel tevreden.

De vraag over merriebrok , ik voer de merriebrok van voermeester. Mooie grote brok ook. Ik heb zo'n merrie die anders bijna stikt in kleinere brokjes
Zo schrokt ze het anders naar binnen :')

Natasja Babs staat er nog heel rustig bij op 333 dagen.

Am horses , jou dames groeien ook gestaag door!

Baudyh , dan zit ik vlak bij jou in de buurt ( net in Duitsland)

Floripori , succes met alles. Hopelijk gaat het allemaal goed.

Eilinora , pepper is gewoon echt enorm!

Kayley95 , gefeliciteerd *\o/* *\o/*
Wat een mooie bles zeg.

Kabayo de foto met uitzonderlijk vervoer , geniaal! Zie wel verschil in de uier ook nog

Floripori , gelukkig iets positiever nieuws. Blijf voor je duimen

Kabayo: Jethro word ook al een knapperd zeg .
Zilver maakt er wel een potje van.

Luna2006 , ze houd je wel enorm in de spanning zo.

Amhorses , herkenbaar indian heeft dagen dat ze echt weinig hooi eet ook.

Tinkels , jou merrie maakt het ook spannend

Caily , dames staan lekker in het zonnetje te dutten.

Pradadaan , fijn dat alles er nog zit.
Nou mijn merrie blijft veel minder dik dan bij eerste dracht. Dus heb echt tot 9 maanden wel getwijfeld of ze überhaupt drachtig was.

Ranjarietje , dat schiet ook al aardig op.

Dark7 , die is inderdaad al wat aan het vullen gegaan.

En ik ben bij *D