Ik vind het vooral nu heel snel gaan. Sal moet nog 85 dagen maar nu begint ze ook goed te groeien en de kleine is erg aanwezig!
Sal vind het vooral lekker om beetje rond te kunnen kijken.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Noisy schreef:Die Du Bois hengsten zijn wel knap Cynthia
mirjamalvaro schreef:Ik vind Ducati du Bois ook een mooie jongen, maar staat nog niet ter dekking geloof ik. Mijn oog was eigenlijk op hem gevallen voor mijn nrps merrietje.
suffie schreef:Cynthia82 schreef:Wat gaaf, hier gaat Carlijn v. Cassanova voor 99% onder DA Vinci of die ene % voor Don Cremello
CharmFaith schreef:Succes met waken vannacht!! Veulentjes hebben nog niet echt goed weer momenteel... tijd voor voorjaar![]()
Dierenarts gesproken die adviseerd toch volgende week de laatste enting te geven ivp half maart.
Verder is het gewoon afwachten en goed in de gaten houden 2x perdag tempraturen.
& hopen dat het geluk aan onze zeide is.
keresa schreef:[ [url=m/zrQIga.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier is de kleine man
baudyh schreef:Een wonder is geschied. De nageboorte is er zelf al gekomen. Het lijkt misschien heel normaal maar bij ons bleven de laatste 3 jaar alle paarden aan de nageboorte staan. Had al van alles geprobeerd, allerlei soorten voer. Maar nu is het gelukt. Geen da nodig midden in de nacht. Opluchting.
[ [url=m/MjVdb2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind wit eraan mooi maar dit heeft ook wel weer wat hoor. Mooi donkerbruin.
[ [url=m/NcBhTv.jpg]Afbeelding[/url] ]
StalMelyn schreef:Wat een stoer ding keresa.
Hier nog 50 dagen tot uitgerekende datum. Deze laatste tijd gaat altijd zo sloom. Vooral nu de eerste veulens komen wil ik er ook een.
[ [url=m/CguKtt.jpg]Afbeelding[/url] ]