AM, wat een mooie naam voor je dotje. Ik wil/hoop ook een knuffelkontje te krijgen. (Net Al's iedereen gok ik.)
Baudyh, die knappe Oscar heeft toch maar mooi 11 dagen van de zon mogen genieten in februari.
Mijn paarden staan lekker op stro. Hebben ze altijd wat te knabbelen, al hebben ze in de ochtend vaak ook nog hooi liggen.
Hier dit jaar een naam met de N. Voor een merrie heb ik al 2 leuke namen klaar liggen maar ik kom maar niet op een hengstennaam. Dus als iemand nog een stoer idee heeft voor een shet!
Zelf hang ik nu niet vast aan een letter. En bij de minipaarden zijn het hier altijd 'speciallekes' sua namen. Er staan er een heleboel op mijn lijst. En vaak wordt het wat anders
cp112
Geplaatst: 02-03-19 22:47
Hier is de lijst tot nu toe Lotus Elise Corvette Carrera Giulietta Volante Huayra Levante John Deere (ja eindelijk een hengstje ) Veyron Lotus Evora Lotus Evoque Gallardo McLaren Valkyrie Rolls Royce Phantom
En voor dit jaar heb ik weer mooie op de lijst staan het is altijd maar weer afwachten of het ook echt bij het veulen past. Zo vaak gehad dat de naam al klaar lag maar gewoon niet goed voelde toen het veulen er was. Kon ik daarna alsnog weer opzoek
Ik heb een Nobility en Nuit de la Belle van vorig jaar. Benieuwd wat ik sit jaar krijg.
Knolselder
Geplaatst: 02-03-19 22:58
Hier een Spots N Dots (stalnaam) waar dan achter staat: *Goody 2 Shoes *Stilettos in Style *Rosanne's Peanut Buttercup (naar mijn dochter die net ervoor geboren was) *Tippity Toe-Tapper *Black AppleJack *Baileys on the Rocks *B A Mystical Wish (ouders in verwerkt) *Giddy-Up Suzette (naar mijn andere dochter die net geboren was) *Kiki Ka-Boom *Ooh La La Bonnie B Zar *Bobby B Smart *Oh Mighty Me *Hizzin a Hurry *Hey-Ho Holly *Mr. Nice Guy
Knolselder, wat een inspiratie! Kan ik je inhuren?
Lovelyn
Geplaatst: 02-03-19 23:09
Dankjewel voor het meedenken allemaal. Ik ben zowel van het NRPS als het KWPN lid dus lid hoef ik er niet meer speciaal voor te worden haha. Ik ga er nog eens verder over nadenken.
Ik zie al mooie namen voorbij komen in iedergeval! Op de een of andere gekke manier weet ik altijd de naam voor een hengst eerder dan de merrie... Zou het een voorteken zijn? Tot nu toe 3 hengsten gehad
alicelover
Geplaatst: 02-03-19 23:09
Oké namen met de letter N heb ik genoeg.... Houd je vast.
Hengst: Native Dancer Naughty boy Naughty Navano Indian Navaro olympic Ne me quitte pas Never expected Never Know New found glory Nick of Diamonds Nightmare Meadow No Doubt No Explanation Nordance Prince Novaciento Wish Now Or Never Notre Avenir Nescio Navarone (open velden) Navarro ( open velden) Naveen (nieuw) Ned (gezegend beschermer) Nostre Nova Neftali Neylan (uitgekomen wens) Nilanthi Nnamdi ( mijn vader is levende) Nourdine (licht van het geloof) Nova (nieuw) Nye (nobel) Nevermind Nonix Naevus ( sproet) Nevro Jack Neander Nova Zembla Navarino No limit Nashville
Knap veulen die Oscar, speciale bles nog steeds amai daar hebben ze werk aan gehad
Hier ook op koolzaadstro, vind ik persoonlijk stukken beter dan vlas en dan goeie laag stro overheen.
Geen oxcytocine spuit da komt sowieso
Ergens wel goeie regeling van stamboek om te voorkomen dat mensen zomaar gaan dekken met hengsten van de buren toch Az?
Esmee idd de melk wordt dus eigenlijk zuurder maar regenwater heeft ook een ph van 5.5 dus ze kunnen daar wel tegen. De ph van de echte melk na de biest is 6 terwijl lichaamseigen alles 7 is
Wat een inspiratie Alicelover. Maar ik zie er helaas nog geen wow tussen staan. Misschien moet ik het veulen eerst zien. Of ik ga op mijn gevoel af en Dan wordt het een merrie. Bij mijn eigen zwangerschappen had ik ook alleen inspiratie voor meidennamen en heb ook 2 meiden gekregen.
Nou Knolselder, dan maak ik ook gebruik van je! Ik heb 2x C naam en 1x H-naam nodig. Ik houd van dubbele namen die vlot klinken maar ook makkelijk af te korten zijn. Als je wat te binnen schiet, mag in PB hoor;)
Haha Knolselder helpt mij ook altijd met namen Pimp My Ride (aka Pip, met Bentley als papa) en Menheer Mexx (waar de naam van eigenaar merrie in verwerkt zit) had ik ook te danken aan haar creativiteit