Ah jullie komen gewoon relaxter over, maar de spanning zit er dus wel degelijk Super leuk!! Ik hoop op een stel knappe (merrie)veulens!
pretty
Geplaatst: 09-05-17 21:51
Dat is omdat wij Belgjes zijn denk ik haha
Alexandra boerenpraatje,de biest komt pas op het allerlaatst. Ik doe het al heel veel jaren zo in elk geval. Vroeger om de kleur te zien en te proeven en nu in de moderne tijd met melktesten
Alexandra, het boertje bedoelt de biest. Maar de 'melk' wordt pas biest tijdens/na de geboorte en als je er nu al biest uit zou halen, is dat maar een druppeltje, dus dat maakt niets uit
Hier vandaag 320 dagen! Net nog even gekeken. Uiertje ziet er al aardig uit maar verandert niet heel veel aan tot nu toe. Ze mag het ook niet spannend gaan maken want dit weekend dienst haha. Vanaf 1 juni mag ze lekker, dan ben ik vrij. Dus ja graag overdragen
Carmuh
Geplaatst: 09-05-17 22:00
Ok ik ga proberen via de telefoon te reageren haha
Pretty... Hij is echt knap! Hoop dat de laatste 2 merrie zijn.... moet toegeven dat ik het heerlijk vind om in dit topic mee te kletsen nog! Twijfel nog tussen de hengsten in style, galaxie en geniaal. Ga van de week even bij een kennis op visite en advies vragen.
Mooie behaarde tietjes voorbij zien komen hahah en ook een paar die echt al mooi vol zijn!!succes voor diegene die met de laatste loodjes bezig zijn.
Daisy jazz. .oei gelukkig is het goed afgelopen, misschien toch onrustig van dr avontuur?
Crines...Kan me voorstellen dat het niet prettig voelt om geen toezicht te hebben.
Fotsy...dankje! Volgens jaar kletsen we hopelijk nog steeds gezellig mee...
Verder niet zo veel meer onthouden....Maar ik lees alles mee
polleman
Geplaatst: 09-05-17 22:04
dustinlover gefeliciteerd
Soezee gefeliciteerd gelukkig was je er bij
Esther28 gefeliciteerd hopelijk voel jij je nu zelf weer wat beter
pretty gefeliciteerd gelukkig gaat het nu goed, en weer zon knappert Nikita schiet ook al op
Alexandra__ spannend
juval dat gaat de goede kant op
daisyjazz fijn dat er mensen nog moeite doen. hopelijk krijgen ze geen last van het gras
Noisy verschrikkelijk heel veel sterkte
iedereen bedankt voor de felicitaties en succes wensen, het lijkt goed te gaan been is wat dik geworden maar niet echt kreupel beetje stijf, vind het nog wel heel erg spannend. Afgelopen nacht paar keer op de cam gekken en was ze rustig aan staan of liggen. Nu is alleen vanavond de wiffi versterken er mee opgehouden dus morgen een nieuwe halen, ze is hele dag rustig geweest eet gewoon ga er maar gewoon van uit dat ze vannacht ook lekker rustig is . voor het slapen gaan nog een keer langs gaan om hooi te voeren.
Hier een grumpy esquina met geen verandering in ph en nog steeds geen volle uier.
Nikita bakt nu net haar meerieveulentje mooi af voor je pretty
Pauk
Geplaatst: 09-05-17 23:35
Waarom gaan jullie zo snel.. Of heb ik het zo druk.. Dat is het denk ik Weekje op vakantie.. En druk met de paarden.. Orion niet drachtig, terug naar de hengst.. Kyra teruggehaald, Orion ook weer terug.. Maar goed bijleesactie..
Pretty, AniekR, Arianne, Baudyh, DL, Tanjaatjuhh, Ennasil, Shadow, Manda, Cynthia, AndreaB, Mimmetje, Arianne, En nog een keer Arianne, Evelien_, Baudyh, en ook nog een keer Baudyh, Manuela, DL, AniekR, Esther28,Soezee, Pretty
Faline.. Hoeveel mensen kan jij meelaten kijken via dat angelcam? Ik heb m'n camera's er nu op staan namelijk. Neon.. Wat sneu zo met het veulen van Roos! Sterkte Diane_Basje.. Mooie foto! Linda2008.. Heel veel sterkte! Ze was prachtig Polleman.. Sterkte met het verlies van Bonita Cynthia.. Wat slecht dat je zo slecht geholpen ben door een DA! Ik heb het ook een keer gehad met een bevalling, ik denk niet dat ze dat ooit nog bij me zouden doen als ik bel snachts.. Noisy.. Sterkte! Busymissy.. Oef sterkte met je merrie! Dit is nog wel even spannend Pretty.. Sterkte met het verlies van je hond! Caesar.. Wat fijn dat het zo goed gaat met koetje! AniekR.. Knap dametje die Raisa! Linda2008.. Wat fijn dat Jupi zich wat beter voelt! Caesar.. Die merrie is wel heel leuk! Cynthia.. Wat fijn dat hij helemaal gezond verklaart is! Suffie.. Succes met klussen Vulina.. Gefeliciteerd! Kelly.. Sterkte! Jenni-boy.. Dat is een leuke combi! Polleman gefeliciteerd met je verjaardag! Pretty.. Straks ontploft ze
Pauk
Geplaatst: 09-05-17 23:44
Aura vandaag op 306 dagen.. Ineens sinds kort heeft ze een buik gekregen waar je U tegen zegt.. Daarvoor was er weinig tot niets te zien.. Ze heeft ook wat uier al mag dat natuurlijk nog wel even lekker doorgroeien Veulen is heel druk, met regelmaat zie ik dan ook dat ze echt last heeft van die kleine.. Heb dan ook wel een beetje met haar te doen!
Verder was Orion niet drachtig voor 2018, ondertussen opnieuw gedekt en afwachten.. Kyra ook gedekt, ook nog even wachten op de scan..
hier zijn de harsjes veranderd in witte druppels, maar ik mocht er nog steeds niet met een teststripje bij in de buurt komen. ... denk dat ze zonder testen ook wel een keer zal bevallen.
Nou Pretty laat ze het dan vandaag overdag maar doen! Juval ze zal inderdaad vast ook zonder die testen wel bevallen, spannend! Heb een leuke vakantie gehad. Weekje Disneyland met de kinderen, ze vonden het fantastisch!
Esther28
Geplaatst: 10-05-17 08:36
Niks? Geen babyboom vannacht? Ik kom ff langpootmug spammen. Vera is zo gek met Mila..geboren moeder. Alleen is ze nu pitbull in het kwadraat naar mensen en andere paarden. Zelfs mij kost t moeite om erbij te komen. Gisteren heeft langpootmug even losgelopen met mams in t bakje..hilarisch om te zien hoe ze al galoppeert en bokjes geeft
Hier hoorde ik maandag avond/nacht ook bij de babyboom maar telefoon viel uit en gisteren zo druk en zo moe dat het er allemaal niet van kwam. Maar ik heb mijn laatste baby gehad!! Een champagne merrie!!!
Fotsy
Geplaatst: 10-05-17 08:47
Hier dan ook gefeliciteerd DL knapperd hoor
Spannend juval en pretty
Esther28
Geplaatst: 10-05-17 08:47
Ahhh gefeliciteerd DL. En nu kan het genieten echt beginnen. Wat is t toch leuk al dat kleine grut.