Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jobamara schreef:Onzetoppers, klopt juist wel hoor hoe plakkeriger hoe beter! En proeven eerst vies en zodra het zoet is echt waken hoor!!!
Scooby007 schreef:miicchhellee schreef:Weet hier iemand of een veulen nog veel van kleur kan veranderen?
Sommige veranderen vrijwel niet maar ik het ook veulens gezien die echt drastisch veranderen en andere die maar een klein beetje veranderen, kan alle kanten op gaan.
OnzeToppers schreef:Zigiandra heeft de 344 dagen bereikt... Ze heeft er giga veel last van, lijkt niet goed te weten wat ze moet doen. Haar banden zijn inmiddels 41 dagen slap, het arme dier! Wij duiken ons bedje in... Hopelijk gaat ze eens voort maken! Succes aan de wakers vannacht!
miicchhellee schreef:Karri wordt vandaag 9 weken en is nu aan het verharen, maar alles lijkt heel donker. Onder haar manen lijken de haren zelfs zwart. Maar ze is als vos geboren, lijkt me toch bijna onmogelijk dat ze nog veel donkerder kan worden?
rockey schreef:Wat een knappers toch allemaal!!!!
Iemand hier ervaring met merries die niet meer gaan liggen tot aan de bevalling? Ik betrap Cach er niet meer op dat ze ligt en ik kijk in de nacht toch echt veel op de camera en je ziet ook niks aan haar stal en tot een week geleden zat er stro en mest aan de singel, en dat is nu ook al een weekje niet meer. Ze heeft nu sinds een paar dagen ook zulke dikke benen...
fokfanaat schreef:OnzeToppers schreef:Zigiandra heeft de 344 dagen bereikt... Ze heeft er giga veel last van, lijkt niet goed te weten wat ze moet doen. Haar banden zijn inmiddels 41 dagen slap, het arme dier! Wij duiken ons bedje in... Hopelijk gaat ze eens voort maken! Succes aan de wakers vannacht!
Heb je iemand anders dr in de gaten houdt?