we gaan idd weer snel hier, begint echt spannend te worden voor sommige, succes de zieken zijn nu trouwens lang genoeg ziek, zend vanuit hier ff wat beterschapjes jullie kant in, dan moet het goed komen en voor de nieuwelingen, idd welkom
Oeh uier is idd erg spannend!! Bij Izzie vorig jaar hebben we haar zo achter gelaten omdat ze nog super rustig was... Nig geen 5 tellen thuis werden we gebeld dat ze bezig was!! Gelukkig waren we er super snel, maar wel net gemist...
Meiden, ik probeer mee te blijven lezen en te reageren, maar ik heb afgelopen weekend heftig nieuws gehad en ik ben even met mijn hoofd heel ergens anders. Ik hoop snel weer alles op een rijtje te hebben en weer lekker mee te kunnen kletsen. Tot die tijd blijf ik het wel proberen, want het is een fijne afleiding, maar ik merk dat ik me er nu niet echt toe kan zetten.
Wat hier opviel was dat de merries vlak voor de geboortes ineens stro gingen eten. Nog iemand hier ervaring mee?
Tea moet nog 29 dagen, er komt nu ietwat zucht voor de uier en de tussenbrug ligt minder diep. Kleine was vandaag druk aan het bokken daarbinnen. Tea's buik schokte en deed, ze schudde gewoon heen en weer, arme tea. Gezien vorige ervaringen kan het wel eens een merrie worden, hihi. Tea draagt normaal gesproken niet over, gemiddeld twee dagen eerder dan de uitrekendatum.
Cynthia82
Geplaatst: 04-03-13 20:27
Ok, toch een poging, omdat jullie zo lief reageren
Roosje wordt eindelijk echt een beetje bol!!
AZ, gaat het om die mooie dame die je een aantal weken geleden op FB had gezet?
VDS, wat mooi dat je op deze manier toch een tweeling kan krijgen, heel bijzonder! En heel spannend zie ik, succes!! Daisy stond te eten en PLOP, veulen lag op de grond. Dus nee, niet iedere merrie stopt met eten
Die Kahlfani, , gelukkig stond hij heel soepel weer op
voyou, ik ben jaloers op 'jouw' uier. Daisy zit op dag 305, maar heeft echt theezakjes
pretty, ik heb werkelijk géén idee!! De reden waarom ik denk dat ze nu zoveel slanker is dan twee jaar terug, staat in mijn eigen topic Deze baby heeft geen piemeltje, scheelt ruimte
Bedankt voor de beterschapjes, Quibje!
En nogmaals, heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes, kan ik wel even gebruiken