Mooie foto's gezien Ik ben erg druk geweest, wel meegelezen! Ik was naar het concert van Katie Melua gisteren, dus minder op internet! En ik ga zo weer naar springles dus ook weer weg!
Dankje allemaal! Het is inderdaad een droppie, en niet erg verlegen. Ik zat even in de box, en na dat ze wat gedronken had kwam ze gelijk bij me kijken.
Voltige ook gefeliciteerd! CL wat een leuke collage!
Ik ben niet tevreden over het achterbeentje van Emy, nog steeds wat stijfjes en ze krijgt het beentje niet zo goed mee. Ze is overigens ook nog wat wiebelig achter. DA gesproken (telefonisch) en verhaal over de geboorte verteld. Zij denkt dat het idd te maken kan hebben met dat Emy met dat beentje vast zat in het vlies, de navelstreng en de placenta. Haar advies is weekje (tellen vanaf geboorte) aankijken en veel buiten, zodat ze sterker wordt in de beentjes. Wel heel goed de gewrichten in de gaten houden, kijken of het niet dik wordt of warm, en haar temp in de gaten houden ivm gewrichtsontsteking (Sjolvir, dat had Hepsi toch?).
Misschien ben ik te ongeduldig, maar maak me ook gewoon zorgen om haar. Emy doet het verder trouwens helemaal prima, is vrolijk, hipst in het rond en probeert -zeer tegen de zin van moeders- veelvuldig kennis te maken met Dushi.
Tantes Ro (moeder van Dushi) en Nanda zijn uit logeren gestuurd bij een knappe man!