Inderdaad geboren rond 22.05 na een hele zware bevalling:
Aiden van den Alsemgeest
Z'n beentje lag niet goed en z'n tongetje was er al uit dus ik heb gelijk ingegrepen en geholpen.. Hij heeft het behoorlijk benauwd gehad en ook wat vruchtwater binnen gekregen.. We houden hem even goed in de gaten, hij is erg uitgeput.. Hij heeft wel vreselijk lange stelten dus hij weet nog niet zo goed wat hij dr mee aanmoet
Nageboorte is er al helemaal af, maar verder vind ik het veulen nog een beetje eng doen.. Hopen dat m'n zorgen voor niets zijn
Pauk gefeliciteerd! Goed dat je erbij was... en nu maar genieten. Doet het veulen dan nu wel verder normaal? Bedoelde je daarmee dat ie niet wilde staan?
hij deed heel raar met z'n hoofd, liet het echt opzij vallen een aantal keer.. Heb hem ook een aantal keer aangetikt maar hij hield z'n hoofd wel staande als mams dr tegenaan duwde.. Aangezien hij ook vruchtwater binnen had gekregen lag die beetje met z'n buik te trekken.. Zat al met de hengstenhouder aan de telefoon en die heeft ons even geholpen
Draakje, dus nog steeds niks? Na je filmpje dacht ik dat het er ondertussen wel zou zijn.....
draaakje
Geplaatst: 11-04-09 23:30
hmm niet fijn, je zou bijna denken dat hij een tijdje zonder zuurstof heeft gezeten. goede nieuws daaraan is dat ze dan vaak maar een tijdje van slag zijn(wiebelig, beetje dom lijken) en dit snel bij trekt. *edit aah wat is ie leuk, mooie naam ook
nope toptoys...
Laatst bijgewerkt door draaakje op 11-04-09 23:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Hier is er ook nog steeds niet! Was vandaag de hele dag weg, dus gelukkig is het vandaag niet gekomen en wordt er goed op haar gepast. Misschien heb ik vannacht geluk...
pvd ze loopt wel veel heen en weer. maar doordat ze de llatste tijd steeds zo onrustig is weet ik niet meer wanneer het nu echt serieus gaat beginnen. hou haar dus wel goed in de gaten, maar durf het niet te hopen.
Nicole288
Geplaatst: 11-04-09 23:42
Careano: Wat naar, sterkte en succes met het veulen
Juditjhuh: Helaas kegelt ze niet? Ze heeft witte melkdruppels, wat wil je nog meer! (ja oke, het veulen )
Hiboune: Gefeliciteerd!
Jufmim: Apart die donkere kleur! Oeh, wat heeft hij mooie streepjes!!
Pauk: Dan denken we nu dus meteen aan het veulen van bokjes, vruchtwater binnengekregen = goed opletten voor longontsteking, ik zou dan maar meteen de temp een tijdje in de gaten houden. Hij is wel knap hoor! Staat nu te zoeken naar de melkbar
draakje: Nog niet.. gekke Syl, was het eerst spannend of ze de 320 dagen zou halen en nu draagt ze gewoon over!
ik hou hem zeker nauwlettend in het oog maar denet roggelde hij al niet meer.. Ik hou ze zowiezo int begin nauwlettend in het oog en als ik het niet meer vertrouw komt de DA