Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Wat een schatje!
)

medicijnen erin en we wachten maar weer af
maar nee hoor na enkele minuten stond ze op en keek me echt zo aan van "is er wat"
. dus ben ik nog 15 minuten in de kantine gaan zitten en nog even van een afstandje wezen kijken, maar ze stond wat te draaien en wat onrustig maar niet zweten of andere tekenen. dus ik weer naar de camper. en toen ben ik om 3.15 nog 1 keer gaan kijken en ze stond alsof er niets aan de hand was
, dus ben ik naar bed gegaan, en om 6.15 werd ik wakker en na een zenuwslopende nacht keek ze me vanmorgen aan van "zo heb ik je weer mooi in de maling genomen"
om te
toch?
linda_lekuri schreef:@Raya: blijven wachten...... doen wij ook![]()
[/img]
Gister had ze weer theezakjes en vandaag weet ik nog niet want ben nog niet zelf buiten geweest
Wat wel grappig is, is dat ze ook al heeft ze geen uier wel tot nu toe elke dag hars heeft.
Dat is echt een fopmerrie... Maar 1 postitief ding, als de melk er al uit spuit, dan is de kans toch echt heel groot dat er heel snel een veulentje naast staat en geloof me, dan ben je die ellende van nu zo weer vergeten!