[HK][barncam]Foalcamobsessus Eyespoppingoutus 2006 #2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dana01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 15:16

helemaal niet HL.....die is cameraschuw

adnariM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 15:19

Stephany schreef:
TheSam schreef:
Marije!!!

Bedankt

..... ....

Helemaal mee eens!

Evaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 15:32

Hallo allemaal!

Hier ben ik ook weer, dit is mijn eerste jaar dat ik mee gluur, en zit hier dan al een paar weken..
Ik vind het erg leerzaam & leuk om te zien!
Ik heb nu 1 bevalling gezien, en daarvoor ben ik tot middernacht opgebleven..
Ik hoop dat ik hier niet tot de groep ''penny's'' hoor, ookal heb ik wel eens gezegt; de DA is er, hopelijk niets ergs, of in die richting..
Ik ga hier verder niet te veel reacties plaatsen, en helemaal niet onzinnige reacties van; DA is er, nu gaat ie erin, nu blala, nu blala, ze ligt, nu rolt ze..
Ik ga me volwassen gedragen hier, en hoop dat ik nog veel geboortes kan meemaken..
Ik volgde in het begin; pepper, piaffe, en nog een paar.
Ik ben vaak tot middernacht gebleven om te wachten en te wachten.
Vaak zonder succes, maar 1tje heb ik meeegemaakt..

Ik hoop dat ik hier mee mag blijven genieten, zonder ''gehaten'' te worden en voor ''penny'' uitgemaakt te worden.

adnariM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 15:48

Tip: Zet de alert monitor aan, zet je boxen hard en dan slapen. Dan hoef je niet de hele dag op te blijven, want je hoord het vanzelf

Mango_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 16:00

De Alertmonitor staat bij mij de hele dag aan. Alleen niet s'nachts. Omdat ik meestal al slecht slaap

Splash_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 16:06

Ik heb nu ook de Alertmonitor aanstaan, na Toos van gisteravond vind ik dit toch wel erg leuk

Joscaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 16:14

Welke site is die dat de alert monitor afgaat?

__Wendy__

Re: [HK][barncam]Foalcamobsessus Eyespoppingoutus 2006 #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 16:15

Zo en daar ben ik ook weer eens...

Heb even ruim 100 pagina's bij moeten lezen Het jammere was alleen dat het allemaal een beetje gekmakend en triest was. Buiten het feit te denken dat ik wel 50 bevalling had gemist
Ik vond het werkelijk weerzinwekkend wat ik in de afgelopen pagina's (meer dan 100 wel te verstaan) allemaal heb gelezen. De ene had nog een grotere mond dan de andere, en de een was nog hysterischer dan de ander. Dat mensen enthousiast zijn oke, maar dat betekend wel dat we nog altijd naar elkaar kunnen luisteren. En zeker dat we die grote mond thuis kunnen houden!!!

Ik volg dit topic ook pas vanaf begin januari! Heb inmiddels al erg veel kunnen leren hier en alle "vaste" bokkers hebben me daarbij heel goed kunnen en willen helpen. Daar en tegen stond dat ik zelf ook niet te beroerd was om dingen uit te zoeken en ook terug lezen leek me meer dan logisch!!!
Als je er zelf ook wat voor over hebt, leest en luisterd oa. dan zijn mensen ook meer in staat om je te helpen! Laat dat voor veel iig al een les zijn! Iedreen maakt fouten en stomme opmerkingen, dat gebeurd. Maar dit was echt wezenloos!

Verder was het eerste wat ik 's morgens deed de updates lezen die Marije plaatste (waardoor ik vaak bijna te laat kwam op m'n werk ), helaas moeten we dat dan nu missen. Ik vind dat heeeeel erg jammer! Maar ik begrijp Marije wel!

Ik vind dat mensen wel wat meer respect voor elkaar mogen hebben. Je komt ergens nieuw en je hebt je dus maar aan te passen, dat lijkt mij erg voor de hand liggend.
Bovendien denk ik dat ik voor meer spreek als ik zeg een groot respect voor Marije te hebben! Laat iedereen zich wel realiseren dat dit topic bestaat door haar en zij ook de drijfveer is. Oa. Nieuwe updates, nieuwe cams, nieuwe infromatie krijg je bijna allemaal van haar!
Dus ik kan nog maar 1 ding zeggen en dat is dat ik echt hoop dat dit topic weer gauw het oude wordt, gewoon gezellig. En Marije ik hoop ook dat jij weer gauw kan besluiten om terug te komen bij ons!!! En dat geldt ook voor anderen die weg zijn gegaan!

Hopelijk keert de rust weer weder!

Oh en ik was voormalig xX_GuPpY_Xx

__Wendy__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 16:18

Evaa_ schreef:
Hallo allemaal!

Hier ben ik ook weer, dit is mijn eerste jaar dat ik mee gluur, en zit hier dan al een paar weken..
Ik vind het erg leerzaam & leuk om te zien!
Ik heb nu 1 bevalling gezien, en daarvoor ben ik tot middernacht opgebleven..
Ik hoop dat ik hier niet tot de groep ''penny's'' hoor, ookal heb ik wel eens gezegt; de DA is er, hopelijk niets ergs, of in die richting..
Ik ga hier verder niet te veel reacties plaatsen, en helemaal niet onzinnige reacties van; DA is er, nu gaat ie erin, nu blala, nu blala, ze ligt, nu rolt ze..
Ik ga me volwassen gedragen hier, en hoop dat ik nog veel geboortes kan meemaken..
Ik volgde in het begin; pepper, piaffe, en nog een paar.
Ik ben vaak tot middernacht gebleven om te wachten en te wachten.
Vaak zonder succes, maar 1tje heb ik meeegemaakt..

Ik hoop dat ik hier mee mag blijven genieten, zonder ''gehaten'' te worden en voor ''penny'' uitgemaakt te worden.

Dat zit wel snor hoor Evaa_

Evaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 16:21

Mooie uitspraak van jou xSterretjex , alleen ik geloof dat ik gelezen heb dat marije weer terug komt..
maar dan moet het natuurlijk wel gezellig blijven!

okee,weer on the topic..

bij mij doet de alert het niet, doet het wel maar geeft nooit een pingeltje, alleen een mailtje.. nouja..

FennekeR
Full-Time Bokker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 16:21

jacimatho schreef:

Misschien een idee voor de mods om een junior barncam topic aan te maken met dezelfde lijst met cams?

Ik vind dit een heel goed idee!!!
Wie gaat dit bij de mods aankaarten?

Joscaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 16:25

Ach...Ik hou me mond wel Dan lees ik wel mee, zeg niks meer.

__Wendy__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 16:26

Evaa_ schreef:
Mooie uitspraak van jou xSterretjex , alleen ik geloof dat ik gelezen heb dat marije weer terug komt..

okee,weer on the topic..

bij mij doet de alert het niet, doet het wel maar geeft nooit een pingeltje, alleen een mailtje.. nouja..

Aleen een mailtje En je hebt de monitor zelf wel ook aanstaan?
Bij mij doet tie het namelijk wel...

Wilma

Re: [HK][barncam]Foalcamobsessus Eyespoppingoutus 2006 #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 16:39

Ik ben helemaal verliefd op de merrie Icing is 10 april uitgerekend, maar wat een mooierdje

S_zanne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 16:47

hoi.
Was ik weer.
Nog spannende merrie's?

Evaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 16:51

xSterretjex schreef:
Evaa_ schreef:

okee,weer on the topic..

Aleen een mailtje En je hebt de monitor zelf wel ook aanstaan?
Bij mij doet tie het namelijk wel...

Ja, en nu heb ik hem uit omdat ik toch niets hoor.. me geluid staat aan en met testen doettie het ook..
maarja dan maar geen alertmonitor..
vind het trouwens wel erg handig!

fenja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 16:54

he he Nou daar ben ik ook weer heb jullie wel gemist hoor na drie weken stage. Heel erg leuk gehad en erg gezellig. Toen ik afgelopen vrijdag weg ging waren er 193 lammeren en er moesten nog meer dan 80 schapen lammeren heel erg veel dus. Kan me zelf al helemaal redden ook al ligt het lam verkeerd. maar nu ben ik er weer en ga ik dus weer lekker meebokken. Heb wel veel merries gemist hebben er al weer meer merries bij dar geveulend ?? en zijn er nog vbeulens of merries overleden ofzo wie kan me een beetje bijkletsen en jah natuurlijk welke merrie`s zijn er interessant ??

maroes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 17:04

FennekeR schreef:
jacimatho schreef:

Misschien een idee voor de mods om een junior barncam topic aan te maken met dezelfde lijst met cams?

Ik vind dit een heel goed idee!!!
Wie gaat dit bij de mods aankaarten?

Heel goed idee!
Ik ben voor!

__Wendy__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 17:15

fenja schreef:
he he Nou daar ben ik ook weer heb jullie wel gemist hoor na drie weken stage. Heel erg leuk gehad en erg gezellig. Toen ik afgelopen vrijdag weg ging waren er 193 lammeren en er moesten nog meer dan 80 schapen lammeren heel erg veel dus. Kan me zelf al helemaal redden ook al ligt het lam verkeerd. maar nu ben ik er weer en ga ik dus weer lekker meebokken. Heb wel veel merries gemist hebben er al weer meer merries bij dar geveulend ?? en zijn er nog vbeulens of merries overleden ofzo wie kan me een beetje bijkletsen en jah natuurlijk welke merrie`s zijn er interessant ??

Hooj Fenja...

Tja je hebt zo al best veel veulens gemist! En bij Dar hebben Grace, Spook en Sadie geveulend. Heb je nog meegekregen dat Lacey en veulen dood zijn???

FennekeR
Full-Time Bokker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 17:20

Ik heb inmiddels mod Sjoert een pm gestuurd met het voorstel van Jacimatho en gevraagd of hij het in de mod-groep kan gooien.

adnariM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 17:46

FennekeR schreef:
Ik heb inmiddels mod Sjoert een pm gestuurd met het voorstel van Jacimatho en gevraagd of hij het in de mod-groep kan gooien.

Zal ik het ook even doen, of zal 1 genoeg zijn?

FennekeR
Full-Time Bokker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 17:52

Vooralsnog lijkt me één pm genoeg Miran, ik denk dat Sjoert en andere mods het topic ook wel gaan doorspitten en dan komen ze het vanzelf tegen.

adnariM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 17:58

Ja dat is waar !
Okee bedankt.

Stephany

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 18:03

Ik hoop vanavond op een paar Nederlandse merries die gaan veulenen...

Splash_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 18:04

Ik heb net heel wat cams afgespeurd, maar zie nog niks bijzonders Ben benieuwd.