Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Stephany schreef:TheSam schreef:Marije!!!
Bedankt
.....
....
Evaa_ schreef:Hallo allemaal!
Hier ben ik ook weer, dit is mijn eerste jaar dat ik mee gluur, en zit hier dan al een paar weken..
Ik vind het erg leerzaam & leuk om te zien!
Ik heb nu 1 bevalling gezien, en daarvoor ben ik tot middernacht opgebleven..
Ik hoop dat ik hier niet tot de groep ''penny's'' hoor, ookal heb ik wel eens gezegt; de DA is er, hopelijk niets ergs, of in die richting..
Ik ga hier verder niet te veel reacties plaatsen, en helemaal niet onzinnige reacties van; DA is er, nu gaat ie erin, nu blala, nu blala, ze ligt, nu rolt ze..
Ik ga me volwassen gedragen hier, en hoop dat ik nog veel geboortes kan meemaken..
Ik volgde in het begin; pepper, piaffe, en nog een paar.
Ik ben vaak tot middernacht gebleven om te wachten en te wachten.
Vaak zonder succes, maar 1tje heb ik meeegemaakt..
Ik hoop dat ik hier mee mag blijven genieten, zonder ''gehaten'' te worden en voor ''penny'' uitgemaakt te worden.
jacimatho schreef:
Misschien een idee voor de mods om een junior barncam topic aan te maken met dezelfde lijst met cams?
Evaa_ schreef:Mooie uitspraak van jou xSterretjex , alleen ik geloof dat ik gelezen heb dat marije weer terug komt..
maar dan moet het natuurlijk wel gezellig blijven!
okee,weer on the topic..
bij mij doet de alert het niet, doet het wel maar geeft nooit een pingeltje, alleen een mailtje.. nouja..
xSterretjex schreef:Evaa_ schreef:Mooie uitspraak van jou xSterretjex , alleen ik geloof dat ik gelezen heb dat marije weer terug komt..
maar dan moet het natuurlijk wel gezellig blijven!
okee,weer on the topic..
bij mij doet de alert het niet, doet het wel maar geeft nooit een pingeltje, alleen een mailtje.. nouja..
Aleen een mailtjeEn je hebt de monitor zelf wel ook aanstaan?
Bij mij doet tie het namelijk wel...
FennekeR schreef:jacimatho schreef:
Misschien een idee voor de mods om een junior barncam topic aan te maken met dezelfde lijst met cams?
Ik vind dit een heel goed idee!!!
Wie gaat dit bij de mods aankaarten?
fenja schreef:he he Nou daar ben ik ook weer heb jullie wel gemist hoor na drie weken stage. Heel erg leuk gehad en erg gezellig. Toen ik afgelopen vrijdag weg ging waren er 193 lammeren en er moesten nog meer dan 80 schapen lammeren heel erg veel dus. Kan me zelf al helemaal redden ook al ligt het lam verkeerd. maar nu ben ik er weer en ga ik dus weer lekker meebokken. Heb wel veel merries gemist hebben er al weer meer merries bij dar geveulend ?? en zijn er nog vbeulens of merries overleden ofzo wie kan me een beetje bijkletsen en jah natuurlijk welke merrie`s zijn er interessant ??
FennekeR schreef:Ik heb inmiddels mod Sjoert een pm gestuurd met het voorstel van Jacimatho en gevraagd of hij het in de mod-groep kan gooien.