Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kan je het je al voorstellen? Ik heb heel benieuwd hoe het er allemaal uit komt te zien! 
)
Hopelijk lijkt haar veulen op haar! De uier is trouwens ook al aardig groot!
Gaat ze de 25ste halen?
Jullie hebben een mooi veulentje gefokt!
Mag je trots op zijn! irene schreef:Sinds 2 dagen is Femke volop aan het kegelen![]()
Maar toen ik haar vanmorgen in de wei zette, wist mevrouw met buik en al nog netjes over de rug te rollen![]()
![]()
Wat mij betreft mag het vandaag komen, het is er prima weer voor
en hoezo is rollen raar? Merries gaan toch juist rollen als ze last hebben van die dikke buik? Misschien heeft ze wel voorweeen
Ik ben benieuwd, het gaat vast niet lang meer duren!
Boldly schreef:@MarijeR, wanneer is Copper uitgerekend? Was het vorig jaar niet goed gegaan allemaal?

)
Groeit de uier echt alleen met mooi weer? wat grappig! Hopelijk krijgt ze haar veulen dan ook met mooi weer en overdag
Babyboom vind ik trouwens een goed idee!!!

Sjen schreef:@ MarijeR: Siena heeft ook dikke achterbenen gekregen, is dat een probleem? Moet dat even afgespoten worden?
. Ik heb zelfs al een hoekje waar ik de camera op statuut (zo heet dat toch
? ) weg zet
. Ik zit alleen nog te dubben over mijn slaapplek.. of op een stretcher onder het afdak, of in een tentje in de wei, met een babyfoon
.
.
), dat mag van mij hier ook wel
!
. Maar ja, als ik dan Iline zag... haha, maar ja, die was ook wel uitzonderlijk dik (en vooral breed) natuurlijk. irene schreef:Sinds 2 dagen is Femke volop aan het kegelen![]()
Maar toen ik haar vanmorgen in de wei zette, wist mevrouw met buik en al nog netjes over de rug te rollen![]()
![]()
Het mag snel gaan komen dan
die tijd vliegt toch wel hoor
Tinne schreef:Vrijalover: ik kan het me al helemaal voorstellen. Ik heb zelfs al een hoekje waar ik de camera op statuut (zo heet dat toch
? ) weg zet
![]()

IngLio schreef:@PhiaBink, hoe gaat het met Athletico?
Hij probeert overal in te bijten en aan te sabbelen. Hij weet de weg naar de bak al heel goed. Hij kan vredelijk hard rennen en vergeet af en toe dat hij van die lange stelten heeft. Hij struikelt over zijn eigen benen.
.
En 1.20 meter breed moet wel genoeg zijn... Toch?
irene schreef:Sinds 2 dagen is Femke volop aan het kegelen
Maar toen ik haar vanmorgen in de wei zette, wist mevrouw met buik en al nog netjes over de rug te rollen
Ze groeit met de dag...

Deze keer gegeven in de borst in plaats van in de hals. Nadeel echter nu is dat ze linksvoor erg stijf is en er een soort "vochtzakje" onder hangt
Ik zal zo eens kijken of ik daar een goede foto van heb, het ziet er raar uit.
Over 30 dagen kan het bij jou dus in principe al komen, spannend hoor!
.

.
.
.
). Ik kan me herinneren dat fleur (van Daisy, snoopy_689) ook niet extreem breed droeg...pas echt op het laatste.
)*
...met een dag mis ik haar al.
. Alles is natuurlijk wel aangepast, maar ze zit dus niet as donderdag, maar de donderdag daarop op 10 maanden!!! Het gaat nog prima op deze manier en ze loopt als nooit te voren. Super snel los, lekker doortuffen met d'r bolle lichaam en pakt nieuwe dingen heel goed op. Raar...twee jaar geleden ging het al niet op 6 maanden (toen was ze ook echt niet op conditie)...nu lijkt het wel alsof alles lekker gaat. Als ik terug kom van vakantie is ze 10 maanden en 2 dagen en dan wordt het lekker wandelen, buitenritjes zonder zadel, lekker even genieten van het lekkere mei-zonnetje, veulen uitpoepen...heerlijk genieten van ons drietjes (aaahhh...ik dwaal af...ik ooeehh...hyper
!!!!)