Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Luna2006 schreef:Jullie hebben tenminste veranderingen
Hier gewoon NIETS te meldendie sun doet gewoon niets.
[ [url=m/FfEZPJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haar vorige veulen had ze met 310 dagen al een uiertje en met 323 behoorlijk wat maar helaas een dood veulen. Nu dus niets!
Knolselder schreef:Tenzij er geen veulen in zit, wil e je gewoon besparen van onnodig waken door nog hélemáál niets te doen, For Que![]()
Succes weer Kabayo! Daarom heb ik dus liefst strips met kleinere sprongen, die vind ik net iets duidelijker. Want zo lijkt het gewoon een 7. Maar voor hetzelfde geld zit ze tussen 6 en 7 in. Voor de rest ziet ze eruit alsof ze er klaar voor is! Met haar geschiedenis zal het zowiezo niet lang meer duren![]()
Ik wordt helemaal gek van Quinn.
Nu heeft ze net weer dit uier
[ [url=m/Nmcx2O.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar ph test nog hoog. Staat ook nog geen spanning op. Al lijken de speentjes wat te zwellen. Arghgg frustrerend.
Mona begint nu toch ook echt geleidelijk te groeien. Mag ook wel op dag 339![]()
[ [url=m/D9lv5H.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haar gedrag begint ook wel erg te veranderen op de camera.
For_Que schreef:Spannend allemaal!
Ik begin me ook een beetje zorgen te maken hier merrie op dag 332 maar echt nog helemaal geen uier?
Wat kan er mis zijn?
[ [url=m/5N52bB.jpg]Afbeelding[/url] ]
For_Que schreef:Spannend allemaal!
Ik begin me ook een beetje zorgen te maken hier merrie op dag 332 maar echt nog helemaal geen uier?
Wat kan er mis zijn?
[ [url=m/5N52bB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dieyar schreef:Sommige merries maken het wel erg spannend![]()
De melktesten van mijn merrie zijn nooit zo ver richting de 6 gezakt, terwijl er toen echt een veulen naast lag![]()
Vooral aan de kling kon ik het duidelijk zien en dat ze een uurtje voor tijd begon met melk druppelen.
Voor hoeveel kilo zouden jullie een Fries veulen van 10 dagen ontwormen?
Dieyar schreef:Dieyar schreef:Sommige merries maken het wel erg spannend![]()
De melktesten van mijn merrie zijn nooit zo ver richting de 6 gezakt, terwijl er toen echt een veulen naast lag![]()
Vooral aan de kling kon ik het duidelijk zien en dat ze een uurtje voor tijd begon met melk druppelen.
Voor hoeveel kilo zouden jullie een Fries veulen van 10 dagen ontwormen?
Weet iemand voor hoeveel kilo een Fries veulen van 10 dagen oud te ontwormen? Ik gok zelf voor 150 kilo.