Toezicht regel ik dan sowieso. En kan natuurlijk altijd op het laatst afzeggen, jammer dan van het inschrijfgeld.
Leuk leuk! Ik wil dan impuls starten, zou de eerste keer zijn!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinniie schreef:Goed dat je geënt hebt, tijdens de rhino infoavond zeiden ze dat dit toch een opmerkelijk verschil gaf. In de niet -geënte testgroep verwierpen alle merries, bij de geënte maar eentje.
Maar ik begrijp dat je bang bent nu!
CharmFaith schreef:Tinniie schreef:Goed dat je geënt hebt, tijdens de rhino infoavond zeiden ze dat dit toch een opmerkelijk verschil gaf. In de niet -geënte testgroep verwierpen alle merries, bij de geënte maar eentje.
Maar ik begrijp dat je bang bent nu!
Dat steld me dan wel weer beetje gerust. Ik heb vanavond telefonisch contact met de da ben benieuwd wat ze mij adviseerd nu.
angelpam schreef:Cynthia leuk welke hengsten ga je bekijken. Mag ook via pb?
Cynthia82 schreef:Wat een leuke naam, Phirola
Heerlijk is dat he Noisy, dat je kan kijken wanneer je wil. Ik ga hem over een maandje ophangen, een maand van te voren.angelpam schreef:Cynthia leuk welke hengsten ga je bekijken. Mag ook via pb?
Nou, absoluut van wat je van mij verwacht
Ik vind er bij de Cob hengsten geen kwalitatief écht goede hengsten tussen zitten die de mindere punten van Fi enorm kunnen verbeteren. Persoonlijk vind ik Sublime en Brad Pit de beste. Maar Sublime is natuurlijk geen optie en dit jaar krijg ik een Brad veulen. Dus ik dacht 'ik gooi het eens over een andere boeg'.
Drie jaar geleden ben ik al bij Cassanova en Don Cremello wezen kijken, maar toen was ik nog te veel 'Cob-minded'. Nu ben ik erg benieuwd wat dit soort hengsten doen icm Fi.
Dus ik heb uitgebreid met Salatiga gebrainstormd en gekeken naar Fi dr verbeterpunten en ik ga naar Cassanova en DaVinci kijken
O CharmFaith, dat is heel naar! Ik kan me voorstellen dat je daar buikpijn van hebt![]()
Zo!Die buik had Olivia vorige week (gisteren) nog niet toch?
Andrea, lekker hoor, de 300 dagen!