Jaaaaa tietuhhh nu word het serieus!! Leuk leuk!! Laat de eerste maar snel komen, om avast in de sfeer te komen
skaay
Geplaatst: 23-12-16 22:36
Hoi, Ik kom ook weer gezellig mee praten De meeste van jullie ken ik al wel van vorig jaar uit het dikke buiken topic 2016.
Samen met marjolijn (icecrystal) fokken we mini paardjes en maxies. Ik kom voornamenlijk over de mini,s mee praten We hebben een zwak voor champagne kleurige paardjes We verwachten in totaal dus 4 maxies en 3 mini,s.
Wederom dit jaar zijn amber en vlinder weer drachtig En sterre dit jaar voor het eerst, dus we zijn heel benieuwd!
De combies: Amber x supreme Dit is amber. Dit is supreme.
En vlinder x shine. Dit is vlinder. Dit is shine.
En de derde combie is sterre x spirit. Daar zal ik eerdaags even foto,s van maken
Amber is trouwens 4 mei uitgerekend. Vlinder 6 mei. ( dan tel ik wel 342 dagen) En sterre is onbekend, zij heeft gewoon de hele zomer bij de hengst gelopen. Ik verwacht ook wel in mei of mischien juni. Maar we gaan het zien
Breed kabayo? Ze is nog mega slank wees maar blij als ze straks meer veulens gehad heeft word ze veel breder
stal_HD
Geplaatst: 24-12-16 12:53
Welkom alfasteinn en skaay.
De eerste tietenfoto's komen ook al weer.
En op de helft. Super. dan is het aftellen begonnen. Hier ook net op de helft geweest. Verbeeld me dat ze nog steeds drachtig is. Zal begin januari als de dames weer dichter bij huis komen wat foto's te plaatsen.
Kabayo ik vind je merrie nog super slank. En een super mooi paardje. Wil haar wel in mijn weiland hebben hihihi.
Alfasteinn
Geplaatst: 24-12-16 13:07
Silly1972 schreef:
Welkom alfasteinn, heeft ze je niet verteld dat je ook gewoon kunt lezen zonder lid te zijn? hahha
Dat had ze niet verteld nee , ik heb een jaar of 8 terug wel eens bokt gehad maar ik wist mijn inloggegevens niet meer dus ik vond het niet heel erg om een nieuw account aan te maken.
Icecrystal, kan het dat jou merrie gevolgd wordt met een camera in de stal ? Daar zie ik mijn vriendin iedere avond even naar kijken. Hoe lang nog voor ze veilig kan bevallen?
Kabayo bedankt, ik denk dat ik een beetje een stille meelezer wordt met al dat vrouwelijk geweld !
Iedereen hier fijne feestdagen gewenst (ik heb geen paardenfoto)
daisyjazz
Geplaatst: 24-12-16 13:22
Odinn !!!
Mijlpaal ! Wij zijn inmiddels de 200 voorbij (206 om precies te zijn nu) alleen ik heb echt het idee dat ze de afgelopen maand niet dikker geworden is. Eerder dunner ofzo.... Ik weet het niet, ik las dat het wel vaker voorkomt in deze tijd van de dracht. Wat zijn jullie ervaringen daarin ? Stiekem is ze wel gewoon dikker geworden maar zie ik het niet ! Deze vond ik gewoon heel schattig