Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dustinlover schreef:Ahh Muzefee jij ook al!! Ik zit hier ook weer aan de ibuprofen voor mijn andere kies die vorige week zondag ineens kwam opspelen.. Nu had ik een afspraak om 2 uur om mijn noodvulling van mijn andere kies te dichten enzo.. Maar nu gaan ze eerst maar aan men nieuwe kies beginnen
Maseike schreef:Muzefee je zegt idd de juiste woorden.
Daar heeft ze het dan beter met kind aan der voet omdat ze daar met merrie,s en veulens loopt dus heeft ze ook meer rust als dat ze hier heeft met alleen kind in de wei en verder niks dus idd het is voor mij nu dubbel omdat ik hier geen ervaring in heb maar mijn gevoel speelt nu wel een rol om dan te zeggen als dit idd veel goeds breng en geluk dan moet ik maar zoeken naar een lekkere kerel voor der en dan kom ik mij idd melden volgend jaar in dit topic weer.
Nadeel is wel ik zal niet veel van de dracht mee maken aangezien Mon dan niet om de hoek staat maar 45 min van mij vandaan
SteffieA schreef:@maseike zou het niets voor Monchique kunnen zijn om in te zetten als pleegmoeder voor moederloze veulens? Als bij haar dat gedrag zo sterk is nl zou het misschien kunnen werken.... Ik opper maar iets hoor.
Muzefee schreef:Marit is zo'n knappert!Zo'n lief, aansprekend koppie.