Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Joto schreef:Als ze deze avond/nacht niet gaat..Ben ik het spoor bijster.. Heb hele mooie foto en filmpje gemaakt, maar camera op stal laten liggen..Beetje dom..
Maar ben er van overtuigd dat ze gaat
_Noor schreef:Jaaaaaaaaaaaa, toch wel een veulentje geboren!
Nudine is vanacht om 01.40 bevallen van een bruin hengstveulentje, zonder aftekeningen. Foto's volgen, mijn camera ligt nog op stal (handig)!
Rond kwart voor 10 kreeg ik het eerste alarm, toen lag ze een beetje te kreunen en naar haar buik te kijken. Nog een poos gewacht met naar bed gaan, maar alles was rustig. Kwart over 1 kreeg ik alarm, keek op de camera en toen stond ze net weer op met een stuk vlies en benen eruit!
Kreeg meteen een soort Parkinson-aanval, al shakend mijn kleren aangetrokken. Hulptroepen ingeschakeld en naar beneden gestuiterd. Moeders gebeld, die was ook op tijd.
Nudine deed het meteen erg goed. Veulentje wilde al staan terwijl hij er nog niet eens helemaal uit was.
Ik vind het een mooi, fijn ding en lekker bijdehant!
Het veulen van Hare Majesteit moet natuurlijk een koninklijk naam hebben én ik wilde hem ook graag naar mijn (zoals jullie weten zieke) vader (Jan) noemen, dus welcome to the world: KING JOHN
Roepnaam zal wel King of Sjonnie () worden