Dit doet Donja nu ook heel veel! Is dit een teken dan dat het eraan zit te komen of??
Cemlys
Geplaatst: 22-03-10 21:06
Mooie halstertjes allemaal, ik heb er ook al een paar gespot in de winkel , een fijn zwart leren halstertje, een roze gestreepte, miniregenboogje . Verder nog niet veel verandering hier, geduld geduld hebben. ik gok als ze er eens een maand vanaf is dat het dan wel snel zal gaan veranderen. Ze loopt ook nog vrolijk te werken hier . en hoe langer we die conditie op peil kunnen houden, des te beter.
shet hierboven, lijkt wel allemaal wat te lossen, goed in het oog gaan houden zou ik zeggen.
Talida
Geplaatst: 22-03-10 21:12
Neonlight schreef:
Welkom hier. Ik schrok wel van je foto, ik verwachtte een shetlander.
Hier nog 1tje
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 22-03-10 21:15
O ja, Neon had duidelijk meegelezen in het topic, want vandaag ging ze het eens uitgebreid voordoen in de stal, het maken van coupe pleeborstel.
Talida
Geplaatst: 22-03-10 21:16
Ben ik de enige die wat tegen nylon halsters heeft?
Hoezo heb je wat tegen Nylon? Jij neemt een leren? Ik moet ook nog een halster hebben, morgen maar ff doen Zie hier al leuke voorbij komen. K ga maar voor een neutrale die voor beide geslachten kan.
Nu je zo over wormkuren begint . Vanaf wanneer beginnen julle met veulens ontwormen?
jolandje
Geplaatst: 22-03-10 21:35
ik heb een schattig paars halstertje gekocht, nou nog zien of hij straks gaat passen
Maseike
Geplaatst: 22-03-10 21:35
Kom net thuis.
Ik heb nog niks bijgelezen, ik ga alles klaarzetten. Het rommelt bij Monchique. Der lichaam is helemaal klaar en Mon voelt der niet fijn. Ze kan bijna niet meer lopen en lag bijna languit op het erf. Buiten dat heeft ze hele dikke benen.
Ze laat het eten staan en doet niks meer in der stal dan staan en kop naar beneden. Veulen gaat zo tekeer in der buik vind wel zielig ....
Het waken is hier dus begonnen.
Op stal dachten ze nou in het weekend maar dat ging hem echt niet meer worden.
Laatst bijgewerkt door Maseike op 22-03-10 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb altijd leer ja, nylon gaat niet stuk op momenten dat het echt noodzakelijk is. Dan maar af en toen een nieuwe ipv een onverslijtbare. Ben sowieso meer van natuurlijke materialen.
De beloofde foto's: Kyra is heel anders gaan dragen vindt ik zelf en het veulen is heeeel goed te voelen. Veulen ligt ook echt heel ver naar voren echt maar een klein stukje achter haar voorbenen. Ze heeft het dan ook erg zwaar met ademen als ze haar hoofd aan de grond heeft. Overigens is ze nog nergens mee bezig kwa slappe banden of uier. Nou jha twee uitgemolgen theezakjes zo ziet het er nu uit. Hier wat foto's: Dag 281 voorkant dag 301(als je heeel goed kijkt zie je het hoofd van mijn hengst)
dag 281 achterkant
dag 301 achterkant(sorry even hoofd schuinhouden)
zijkant dag 281
zijkant dag 301
lindalieneke
Geplaatst: 22-03-10 21:49
Succes Maseike!!! Ook succes met foto's maken .
Hier een mijlpaal vandaag, Lieneke is 300 dagen drachtig!! Haar debuut op bokt.... Dit is d'r op 31 januari En dit is d'r gisteren En d'r buik van voren. Lieneke is een sport (springen) merrie van Habsburg x Zuidpool, en ze is dragend van Azteca VDL. Dit wordt d'r derde veulentje. Vijf jaar geleden heeft ze na 11 maand een dood hengstveulentje gehad van Padinus en vier jaar geleden een merrieveulen van Padinus. Ben heel benieuwd wat dit gaat worden. Ik vind t ook retespannend. Ook omdat ik weet dat je er niet zomaar vanuit kan gaan dat alles maar goed gaat...