Heb het topic even een stuk bijgelezen en uhm.. bedankt voor de lieve berichten en pb's

Ik heb jaren ontzettend veel plezier beleefd aan de cam topics op bokt die o.a. ook de reden zijn dat de cams van mijn eigen stallen inmiddels al voor het 3e jaar online zijn. Verder heeft het een aantal erg leuke vrienden opgeleverd en ontzettend veel leuke kennissen zowel op bokt als in amerika.
Ik vind het dan ook erg jammer dat een groep op bokt het de laatste tijd (bewust of onbewust) loopt te verzieken.
De mods hebben dit topic altijd in de kraamstal laten staan om het voor zoveel mogelijk mensen toegankelijk te houden omdat het eerder altijd een erg informatief en leerzaam topic was (ook voor mij) en omdat er ook leuke contacten zijn met stallen in Amerika waardoor mensen op bokt ook kunnen waken voor hen en andersom. Buiten mij zijn er nog veel meer mensen die ook naar Amerika bellen als er wat is en zo al veulens hebben gered...
Laat ik het voorzichtig zeggen dat het idee achter dit topic de laatste tijd niet meer helemaal is zoals het was.
Als er dan door mensen die al wat langer in het topic meelopen wordt gevraagd of mensen zich een beetje aan willen passen en bv. meer nadenken voordat ze posten, wordt er door een grote groep nogal raar gereageerd.
Als er dan gescholden wordt, kan ik daar best wel een keer om lachen. Helaas is het wel zo dat het de mentaliteit van een groot deel van de groep weergeeft en dát is voor mij de reden om op deze manier niet verder te gaan.
Een aantal mensen vergeten dat ze te gast zijn in de stallen van andere mensen en dat ze mee mogen kijken als alles goed gaat. Maar dat het geen recht is en eigenaren nog altijd zelf beslissen wat ze doen, hoe ze met de merrie en het veulen om gaan en of ze de cam uit zetten wanneer zij denken dat dat nodig is.
Ik hoop dan ook dat dat eventueel met hulp van de mods wordt opgelost en dat het topic weer verder kan gaan zoals het jaren is geweest.
Dan ben ik zeker ook weer van de partij in het topic.
Overigens blijven mijn eigen cams gewoon online, dat staat los van bokt.
*gaat nu weer verder met strontscheppen in de stal...*