manzano schreef:@marije... ik zou met de mods overleggen dat ze in dit soort gevallen een extra topic in de HK toestaan... dat zou een hoop schelen. Toch blijf ik wel van mening dat dit ook een verkapt HK topic is met een hoop slowchat...
Ik denk dat na de piaffe merrie de rust wel weer zal terugkeren. Die was gewoon ontzettend bekend. Mensen die echt interesse hebben waren hier allang en zullen ook blijven. Ik had dit topic nog nooit zo gezien en kwam hier ook vanwege de merrie van piaffe... en zo vele met mij. Nou hoef ik niet alles 100x te herhalen, dus dat doe ik ook niet, maar goed, een hoop mensen in hun enthousiasme wellicht wel. En velen zijn blijkbaar niet echt tactisch in hun uiting van teleurstelling. Wellicht dat het een beetje anders over gekomen is dan bedoeld.
En kijk nu maar weer...... niemand die er meer is
Ik denk dat dat ook erg veel zou schelen
Want als hun topic gesloten wordt zetten ze een link hierheen. En rennen ze allemaal over. En gaan ze hier vrolijk verder. Dit is ook pas mijn eerste jaar Barcammen, maar ik heb ook geen behoefte om alles een paar keer te gaan herhalen.

)
Heb die van piaffe gemist
Nu ligt er al een lief veulentje naast