! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!

goeiemorgen
Oh ja, het is ook maar een gedoe hoor, die drachtige merries
. Ik zal blij zijn als dat veulen gezond en wel op de wereld staat en Ivanka ernaast.
*droomt weg* 
!
). En de stal waar Ivanka nu nog in staat, staat zegmaar op de hoek van de nieuwe stal. Ze was echt zo aan het gluren
: wat is dit naast mijn huis??
.
. 
GEFELICITEERD!! 

ff koffie drinken, ff plassen en je kwam terug en daar lag het. Je kan je wel voor je kop slaan. Want koffie kwam ook je neus uit en dat plassen kon ook wel later.

).

ik wil het inderdaad ook niet missen, dus ga er denk ik wel weer waken.
Hoe is het met Luna???? 

Sjen schreef:@ MarijeR: tja, ze staat natuurlijk bij Macy he![]()

MarijeR schreef:Sjen schreef:@ MarijeR: tja, ze staat natuurlijk bij Macy he![]()
Macy staat een paar honder km verder en als het goed is, heeft ze het veel te druk met de hengst om met Copper of andere merries te mailen of te bellen
?Tinne schreef:Yoline, is er na al die veulens die ze gehad heeft een peil op te trekken hoelang ze draagt? Na 15 veulens moet zij wel een SUPERmama zijn!
Hoe oud was ze ook alweer?
ze wijst ze regelmatig terecht. We hebben nu nog 2 dochters van haar staan maar die is ze nog steeds de baas. Zolang ze bij haar drinken is ze lief voor ze, maar daarna is het over 
Zegt dat hij een voorgevoel heeft