Wat een teleurstelling hebben we eindelijk beeld thuis... doet hij in het donker dit... Manlief is het hele gedoe beu en heeft ezviz husky c3w besteld. Komen morgen binnen
Wauw, knappe zilver, en knappe dochter!!! Ja Cass was nu gewoon weer chill. Vorig weekend ging die club merries keihard crossen ineens, en daar werd ze zo heet van. Nu stonden ze gewoon te kijken
Vannacht lag dikkie weer heerlijk te slapen. Toen ik de camera iets draaide op afstand merkte ik wel dat ze dat hoorde. Ze draaide dr hoofd mooi naar de camera. Vandaag 305 dagen...kan niet meer wachten......
Bedankt, dan zal het wel bij haar horen (maiden..) denk ik maar. Ik hou het wel even in de gaten. Horrorverhalen gelezen over placentitis en dat moeten we niet hebben!
Luna2006
Geplaatst: 25-01-21 16:21
Wat gaat iedereen zo snel! Hier nog steeds 40 dagen tot de eerste veilig is lijkt wel een eeuwigheid!
Knolselder
Geplaatst: 25-01-21 16:24
baudyh schreef:
Tanja84 schreef:
[ [url=m/6vm9VZ.jpg]Afbeelding[/url] ] Iemand die hierin gelooft?
Nou ik let 27 febr wel extra op.
Nou knolselder hoef je op mij niet jaloers te zijn. Zit op 297 dgn. Ha ha ha
Aah baudyh dan lopen onze merries gelijk op. Mijne zit nu ook op 297 dagen. Hoe maakt jou merrie het ? Samen waken op de 27e
Piarens
Geplaatst: 25-01-21 18:28
Pfoeh! Ik heb zo een gevoel dat de komende maanden hier heeeeel traag gaan gaan,... nog maar op dag 213 hier !
Ik kijk uit naar die eerste veulentjes, ook al gaat het hier dan nog wat harder kriebelen denk ik! In geniet nu wel van dat bewegend buikje, maar zo benieuwd wat er gaat uitkomen !
AnsoDM
Geplaatst: 25-01-21 19:24
Muronia: hier ook april! Kan niet wachten
Ook heel erg benieuwd naar al die kleine pagadders
Wij zitten op 255 dagen! En alles gaat zijn gewone gang ☺️.
Muronia ja al wel ontwikkeling, hopelijk gewoon een lichaam dat zich op tijd klaar maakt
Tinnie o mooie rond dames
Anso mooi tongetje hoor
Zo blij dat de eerste dames bijna mogen, ben zo benieuwd hoe het zal gaan bij jullie allemaal!
Hier vandaag ook weer een mijlpaal, Cass is 280 dagen, nog 40 tot het veulen veilig is. Vanmiddag is ze geent, verder van de veearts handschoenen en een fles glijmiddel gevraagd voor t geval dat.
@tanja84 Pff wat vervelend zeg bij mij was ook zn gedoe met die Camera’s , eindelijk doet die het nu mocht iemand dezelfde hebben heb alle tips en trucs scheelt je een hoop tijd
@ynkes wat ziet ze er goed uit zeg , voor jou schiet het nu echt op zo benieuwd ! Jaloers dat jullie zn fijne droge bak hebben, die van mij kan dat nog steeds niet..
@Kabayo Wat een stel knappe paarden zeg jaloers Volgensmij vind ze het ook zeer comfi leuk om te zien hoe vaak ze lekker in stro ligt
@Tinnie wat een dikke buiken zeg en lekkere wintervacht zien er goed uit
@Jacky84 Zeker handig heb dat ook even gehaald bij welkoop de glijmiddel en een flesje voor geval dat.. Welke handschoenen zijn dat weet je dat misschien
Iemand enig idee wanneer je een navelklem gebruikt. Als ik het goed zeg breekt de navelstreng van zelf, als dat niet het geval is moet je zelf knippen en dan de klem erop doen?
Zodra ik zie dat ze wan bevallen is wil ik gelijk een da inschakelen vind ik zelf prettig en hebben er toch meer verstand van.. iemand een idee welke DA goed hier in is omgeving katwijk aan zee ? Wassenaar, leiden en noorwdijk zit heel dichtbij ons.
Laurentii
Geplaatst: 25-01-21 20:55
Echt leuk om al die buikjes te zien passeren. Ik ben toch niet de enige die haar merries op de camera's zit te stalken
Ghana, nog 111 dagen. Nog niet echt veel te zien.
Bonte nog 47 dagen te gaan.
En olly, nog 30 dagen te gaan En ook de eerste wijzing in de uier.