Beetje overbouwd nog, ha ha

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cp112 schreef:Ik houd met alles rekeninger zat de laatste keer in ieder geval zeker wat in. Daarna verworpen? Het zou zo kunnen. Heb er aan gedacht toch nog weer te scannen maar ze heeft er zo'n stress van dat ik heb besloten het toch niet te doen. We houden haar gewoon goed in de gaten en we zien wel.
Ik gok nog de grootste kans gewoon een april veulen. Dan moet ze nu nog een week of 6.
Blijft raar dat het dan blijven zitten is na hengstig spuiten maargoed... Alles omtrent deze dracht is raar
Ennasil92 schreef:cp112 schreef:Ik houd met alles rekeninger zat de laatste keer in ieder geval zeker wat in. Daarna verworpen? Het zou zo kunnen. Heb er aan gedacht toch nog weer te scannen maar ze heeft er zo'n stress van dat ik heb besloten het toch niet te doen. We houden haar gewoon goed in de gaten en we zien wel.
Ik gok nog de grootste kans gewoon een april veulen. Dan moet ze nu nog een week of 6.
Blijft raar dat het dan blijven zitten is na hengstig spuiten maargoed... Alles omtrent deze dracht is raar
Een kennis van mij had vorig jaar een merrie die zonder enkel symptoom was bevallen terwijl dezelfde merrie het jaar ervoor alle symptomen had die ze maar kon hebben, dus kan maar zo dat er morgen plots een veulen naast staat
CharmFaith schreef:Ik zit met pijn in mijn buik... ik ben vaak in aanraking geweest met een drachtige merrie (staat niet bij mij op stal) die nu haar veulen heeft verworpen wat rhino blijkt te zijn... mijne is wel geent nu 2 keer moet de laatste enting nog maar knijp hem nu wel een beetje... dat paard is nu geisoleerd van de rest en de stal is ontsmet.
Uiteraard ook alles van mij zelf gewassen enzo maarja toch...