Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Noisy schreef:Dat is inderdaad een spannend avontuur geweest Daisy, gelukkig met een goede afloop. Ik vermoed dat ze misschien toch een beetje veel heeft gegeten waardoor ze wellicht een beetje opgeblazen is en daarom een beetje ongemak heeft. Het kind zal er misschien ook wel wat van merken en daarom extra actief zijn?
Kun je niet een camera op de wei zetten Crines? Ik weet dat marije dat ook heeft en daar kun je dan van buitenaf op inloggen. Voor zulke gevallen ideaal, lijkt me. Ik heb het geluk dat er altijd iemand bij ons op stal is om de boel in de gaten te houden en nu dat Joan op het laatst loopt is iedereen in opperste staat van paraatheid.
Pretty, hij is wel heul knap
SoezeeJij krijgt gewoon een extra knappe. Daarom duurt het zolang.
Haha, Marit, strakke punani. Als ik bij Joan de staart optil trekt ze de punani ook ineens weer strak maar zodra ze ontspannen staat is het weer model flubber![]()
Woogy, het gaat... Hij heeft wel in een week tijd veel meer pijn. Eerst ging het nog met 1 paracetamol maar nu slikt hij er al 6 per dag. Inmiddels ook cbd/thc-olie gehaald en dat lijkt te helpen. Als het goed is komt deze week de afspraak voor een lever-biopt binnen. Zodra die gedaan is moet het op kweek. Dat zal wel een dag of 5 duren en als ze dan weten wat voor een kankercellen het zijn kunnen ze gericht gaan behandelen. Nu dus weer in de afwacht-modus...