Andrea, wat vervelend dat ze niet helemaal op haar plek lijkt te zijn. Is ze pas van stal veranderd?
Grappig al die tellers. Ook maar even eentje gemaakt.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Silly1972 schreef:Welkom Michelle
Latijns Dl, lastig, hoe zoek je dat dan? ga je gewoon een Latijns woordenboek af?
Anniek, zover ik weet kan je de dekbon bij het KWPN opvragen als je niet bij het KWPN in wilt schrijven zowel dan moet je de geboorte daar melden, volgens mij moet je dan wel lid worden, maar dat weet nik niet zeker.
En ze komen aan huis chippen, maar op de site kun je alles gewoon terug vinden.
Michelle, ik fok ook voor de eerste keer, maar weet de naam echt nog niet haha.
Leuk Silvana, ik mag bij Harmony echt niet zo aan die buik zitten haha, mag er net een borstel over halen, maar dat is het
Kabayo schreef:Pfoe jullie gaan snel even bij lezen
Suffie zo ver alweer, gaat hard. Ja brr koud net lady gelongeerd.. Niks aan, geef mij maar zomer ( nog 96 dagen![]()
Iedereen namen verzinnen, komen erg leuke voorbij zeg. Ik ben niet zo origineel haha. Ik heb al 2de H voor een hengst was alleen erg lastig. Maar ben er blij mee
Prachtige stal naam Cynthia! Hoe spreek je het precies uit?
Welkom hier Michelle
Wat een lief filmpje , hoe ze steeds bij je komt kijken
[ Afbeelding ]
ik heb ook zo'n een op de eerste pagina van mijn topic
Oh wat vervelend Andrea. Kan je er niet iets vies op smeren? Zodat ze er af blijft?
Leuke kerstkaartjes weer
Gaat bij jou ook snel aniek.. Ik moet nog 149 dagen. Ben jaloers
Pretty, mili , picassi, ti ami, argenti, beniti, oh zo kan je nog heeeel lang doorgaan. Daarna de Agrapje natuurlijk
Over nier dik wordende buikjes... Pff heb ik ook last van, vanavond
[ [url=m/tEG9bZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Its a girl! denk ik
[ [url=m/HbIbMk.jpg]Afbeelding[/url] ]