Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laurentii schreef:Balou_lover, proficiat! eentje uit de boekjes![]()
AnsoDM, heerlijk zo die wandeling.
Heb ik vroeger ook eens gedaan met een merrie die echt super chll was.
In het bos zelf konden we het veulen daar zelfs loslaten.
Valuna, paardje2013, Dakario, ook proficiat!
Hier weinig vooruitgang ...
De laatste is ondertussen ook veilig.
[ [url=m/GQRh9H.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yJtaOB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jacky84 schreef:Dakario wauw, wat een boel pqard al jouw veulen, dikke benen al! Je zou niet zeggen dat ze pqs een halve dag oud is....
Je andere veulen geneest mooi, verdwijnt het gewoon vanzelf, of moet zr er nog wel aan geholpen worden door midden van operatie bijvoorbeeld?
Paatdje mooie veulens! Dat merrieveulen vind ik heel mooi!!!
Mooi plaatje RivQ met elkaar op stal!
Hier is het vandaag rotweer, ben zo klaar met die regen...... van de week hadden Cass en Jodie zelfs allebei wat snot aan de neus, was gelukkig maar 1 dag....
AshleyRol schreef:Nu ik dit zo zie wil ik ook een schaap hahah, zooo lief!!
Ik heb vandaag voor het eerst weer gereden, althans gestapt en paar rondjes gedraaft. Lees nu dat jullie allemaal wat later beginnen. River is nu 4 weken en Guc zag en lichamelijk en geestelijk echt uit dat ze wat wilde doen. Ze rende nog net niet naar de bak en zo gauw het hoofdstel in was helemaal gefocust en geen hinnikje gedaan naar River. Zo braaf, echt weer even genieten.
Op jullie advies ook een skippydier gekocht maar na 1x kijken heeft ze er niks meer mee gedaan haha.
[ [url=m/UrpYHT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kuWVl2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lnDOFv.jpg]Afbeelding[/url] ]
OYYO schreef:Selente mijn DA zei: Vanaf PH 6,2 dan binnen 24 uur veulen.
tamaramt schreef:AshleyRol schreef:Nu ik dit zo zie wil ik ook een schaap hahah, zooo lief!!
Ik heb vandaag voor het eerst weer gereden, althans gestapt en paar rondjes gedraaft. Lees nu dat jullie allemaal wat later beginnen. River is nu 4 weken en Guc zag en lichamelijk en geestelijk echt uit dat ze wat wilde doen. Ze rende nog net niet naar de bak en zo gauw het hoofdstel in was helemaal gefocust en geen hinnikje gedaan naar River. Zo braaf, echt weer even genieten.
Op jullie advies ook een skippydier gekocht maar na 1x kijken heeft ze er niks meer mee gedaan haha.
[ [url=m/UrpYHT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kuWVl2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lnDOFv.jpg]Afbeelding[/url] ]
En laat je het veulen dan alleen in de stal met iemand erbij? Krijg je je merrie makkelijk bij het veulen weg dan uit de stal?
Dat kan ik namelijk nog niet.
Is ook haar 1e veulen dus ik ga niks forceren. Ik heb het meerdere keren gedaan en maar 1/2 minuten voor de stal gezet en veulen in de stal maar ze werd steeds hysterischer en gewoon echt gevaarlijk. Dus dat ga ik nu ff weer met rust laten.
In de bak aan de hand wat stappen etc dat gaat prima